Instagram je promenio politiku ka “influenserima“ i viđaćemo ih češće. Mnogo češće!
Eto ih - ničim izazvani - influenseri preuzimaju Instagram aplikaciju! Ne, vi ih ne pratite, ko zna iz kog razloga, ali će vas ono svakako progoniti - svuda po aplikaciji. Influenseri će se, kroz plaćena partnerstva sa njihovim sponzorima, pojavljivati u sponzorisanim objavama i Story sekciji aplikacije.
Instagraminfluenseri su onlajn individue, koji promovišu robne marke, za šta dobijaju novac i prati ih veliki broj ljudi. Proizvodi, koje reklamiraju, uglavnom nisu odabrali sami, nego im je plaćeno da ih promovišu. Ti proizvodi, koje promovišu, odnosno njihovi marketing stručnjaci sad imaju zeleno svetlo da objave influensera koriste kao reklame za Instagram Story i Instagram objavama, što dosad nije bio slučaj.
Influenseri često svojim pratiocima, makar je tako kod nas, jer im je tako dopušteno, ne otkrivaju da im je neki brend platio da ga reklamiraju (mada se to često “provali“, ko je sposoban da sabere dva i dva), pa će od sada to morati da naglase sami brendovi, ako odluče da objavu influensera objave kao svoju plaćenu reklamu. To će biti naznačeno oznakom “Paid partnership with“, odnosno “Plaćeno partnerstvo“.
Dakle, možda ih niste zvali na svoj Instagram nalog, ali influenseri stižu!
Korisnici, očekivano nisu oduševljeni, a mnogi se u komentarima na ovu najavu slažu u tome da je Facebook potpuno van kontrole u vezi sa reklamama i da ih jednostavno ima sve više, čak i previše, i da će ova promena konačno Instagram učiniti nepodnošljivim.
Šta vi mislite o ovome?