Osim logotipa novi je i tzv. brend identitet, font i nastup na tržištu.
Kod nas popularan, ali zvanično nedostupan OnePlus, koji je i TELEFON GODINE, je promenio izgled.
Ovi telefoni su sve popularniji širom sveta i mnogi IT mediji ih proglašavaju adekvatnom konkurenciji Apple, Samsung i Huawei flagship telefonima zbog njihovog sjajnog hardvera i povoljnije cene.
OnePlus je iz nekog razloga rešio da je vreme za promenu, pa da vidimo šta je to sve novo.
Pre svega nov je logotip. Tanji je, mada se to vizuelno ne bi reklo, a i čitljiviji je, jer su elementi logotipa krupniji. Plus je uvećan, kao znak zahvalnosti OnePlus zajednici, koja je vrlo aktivna i deli svoje ideje ne samo međusobno, nego i sa kompanijom, a uvećan je i font, kojim je ispisano OnePlus.
Značajno je promenjena i jedinica, koja nije više napravljena “iz bloka“ i ima zakrivljenja, dok je opasavajući kvadrat odmaknuti od jedinice i od plusa, kako bi se oboje više istakli.
Uz promenu logotipa ide i promena fonta, koji se više ne stavlja u blokove, pa Never Settle više i nije napisan samo velikim slovima, nego je kompozicija slobodnija i manje zvanična. OnePlus još uvek treba da otkrije ime fonta, kao i da li će ovaj font biti primenjen u okviru Oxygen OS softvera u samim telefonima.
Promenjena je i paleta boja, kojom će komunicirati marketinške materijale, a prema objavi na zvaničnom sajtu OnePlus kompanije biće promenjen i pristup oglašavanju i načinu komunikacije ka korisnicima, što ćemo verovatno videti već sa dolaskom OnePlus 8 serije, koja će vrlo brzo biti najavljena.
Proverili smo opet - OnePlus zvanično još uvek ne računa na Srbiju…