• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Facebook plaća svojim korisnicima da deaktiviraju profile na Fejsu i Instagramu!

Autor mondo.rs

Američka kompanija očekuje od 200.000 do 400.000 korisnika da učestvuju u ovom istraživanju.

 Facebook plaća svojim korisnicima da deaktiviraju profile na Fejsu i Instagramu! Izvor: MONDO / Marko Čavić

Poučeni iskustvom od prošlih izbora koje su se odvili 2016. godine, američka kompanija Facebook je rešila da napravi istraživanje koje bi im pomoglo da shvate kako društvene mreže deluju na odabir korisnika prilikom glasanja na izborima.  Zbog toga je ovaj gigant odlučio da plati pojedinim korisnicima da deaktiviraju svoje profile na šest nedelja uoči predsedničkih izbora u Sjedinjenim Američkim Državama.

To je sve deo novog istraživačkog projekta Facebook-a koji je još 31. avgusta najavio da će provesti ovo istraživanje kako bi bolje shvatio uticaj društvenih mreža (Facebook i Instagram) kao ključ uspeha na političkom nivou, kao i ponašanje u toku izbora u toj zemlji.

"Želimo da znamo koliko je potrebno da vam se plati za deaktivaciju vašeg Instagram naloga, tokom kraja septembra, u periodu od jedne do šest nedelja" - stigla je notifikacija pojedinim Instagram korisnicima, a prenosi reporterka Washington Post-a, Elizabet Dvoskin.

Na skrinšotu se može videti anketa koja sadrži tri cene - 10, 15 i 20 dolara po nedelji.

Učesnici u ovom istraživanju će imati priliku da nakon izbora odrade još jednu anketu posle čega bi bili plaćeni.

Cilj ovakvog istraživanja je da se utvrdi da li društvene mreže mogu da promene odluku glasača.
Na tvit Dvoskinove se oglasio Aleks Stamos, stručnjak za sajber bezbednost,koji je istakao da bi učesnici mogli da se ponašaju kao kontrolna grupa za istraživače.

Facebook je bio pod udarom kritika 2016. godine tokom predsedničkih izbora pošto nije reagovao momentalno na objave grupa i stranica na ovoj društvenoj mreži, a koje potkopavaju politiku ove zemlje.

"Kao kompanija smo pogledali šta nije bilo dobro tokom ruske smetnje 2016. godine, te smo napravili velike promene. Sada postoje tri puta više ljudi kod nas koje rade na bezbednosti, više od 35.000 ljudi, uz to sarađujemo i sa vladom kao i sa pravosuđem" - stoji u zvaničnom blogu ove društvene mreže.
Facebook očekuje od 200.000 do 400.000 ljudi da učestvuje u ovom istraživanju.

Možda će vas zanimati

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS