Ne morate čak da imate ni otvoren nalog na ovoj društvenoj mreži. Znaće šta radite i koje druge sajtove posećujete!
Facebook će početi da prati statistiku i na osnovu toga da prikazuje ljudima reklame na internetu.
Sajt je ranije pratio aktivnosti korisnika na internetu kako bi prikupio informacije, pa je nakon toga prikazivao istim tim korisnicima reklame kada su posećivali određene sajtove.
Sada će isti princip primeniti na sve ostale, bez obzira na to da li korisnici imaju ili ne Facebook nalog.
Koristiće kombinaciju plug-in-ova i kolačića kako bi pratio šta ljudi posećuju. Ranije je ovo bio slučaj samo ukoliko su ljudi bili prijavljeni na svoj Facebook nalog.
Iako je Facebook već velika sila kada su reklame u pitanju, ranije je ova društvena mreža bila ograničena samo na Facebook korisnike koji su posećivali druge sajtove.
Pošto Facebook već ima ogromnu količinu podataka u vezi sa velikim brojem ljudi, pokušaće da pretpostavi šta bi oni voleli da vide od reklama.
Facebook koristi informacije koje prikuplja kako bi korisnicima prikazao reklame koje će ih zanimati. Sada, praćenjem svih korisnika i njihovih aktivnosti na internetu, će moći da pretpostavi šta bi ih najviše interesovalo.
Ova tehnologija je dosta rasprostranjena na internetu, kada softver po imenu kolačići ostaju na računarima korisnika da bi sakupljali informacije o onome što korisnici posećuju i vole da gledaju.
Međutim, Facebook će ovim sigurno imati određene probleme. U nekim evropskim zemljama vlasti zabranjuju društvenoj mreži da koristi ovakve i slične tehnologije, piše Independent.