Ovogodišnji Play Media Day ugostiće Nikolu Vrdoljaka, stručnjaka za digitalno komuniciranje, koji će 19. maja na tvrđavi Kastel predstaviti zanimljivu temu “Zašto smo spojili PR i digital?”.
Komunikacije i marketing razvijali su se od industrijske revolucije paralelno sa ekonomijom, a digitalne kampanje su trenutno u fokusu svih svjetskih brendova i kompanija. Ovom prezentacijom Nikola će prisutnima pojasniti zašto su spoj PR-a i digitalnog komuniciranja savršeni za digitalno okruženje.
Nikola Vrdoljak ima više od deset godina iskustva u managementu, digitalnom oglašavanju i komunikacijama. Trenutno vodi "404", jednu od vodećih PR i digitalnih agencija u regiji. Takođe, Nikola je direktor programa Weekend Media Festivala u Rovinju, najvećeg regionalnog događaja za komunikacijske stručnjake u Jugoistočnoj Evropi, koji ove godine poslavlja 10 godina postojanja. Nikola je bio savjetnik za razvoj regionalnih operacija i posebnih projekata u Digitel komunikacijama, te osnivač i direktor Gingerneta, jedne od prvih hrvatskih digitalnih marketinških agencija.
"404.agency" djeluje na tržištu kao komunikacijski i digitalni partner. Ima bogato iskustvo u pružanju usluga klijentima iz različitih područja: tehnologije, turizma, finansija, trgovine, umjetnosti, mode, humanitarnih akcija i brojnih drugih. Neki od aktuelnih klijenata agencije su Hrvatski Telekom, Adris grupa, Franck, BAT, Uber, HRT, Ledo, Zvijezda, Belje, Belupo, BMW, Schneider Electric, ATP Umag, Weekend Media Festival, Jack Daniel's, HP, Orbit, ShoeBeDo i brojni drugi.
Kotizacije za Play Media Day 02 dostupne su na www.playmediaday.com, a detaljna uputstva o načinu uplate, svi zainteresovani će dobiti nakon što obave proces registracije. Ne propustite najbolji spoj kvalitetne edukacije i odlične zabave! Vidimo se na Play Media Day 02!