Pet trikova pomoću kojih ćete se konačno riješiti nesanice! | MONDOBA

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Stil

Pet trikova pomoću kojih ćete se konačno riješiti nesanice!

Autor Vesna Kerkez
Autor Vesna Kerkez

Mnogi ljudi imaju problema sa spavanjem, a nesanica ostavlja posljedice na mnoga polja u životu, od umora i stresa do zdravstvenih problema. Evo kako da se konačno naspavate!

Izvor: Guliver/Getty Images/tommaso79

Dobar i kvalitetan san je nevjerovatno važan, pomaže da mozak pravilno i brzo funkcioniše.

Nedostatak sna utiče i na učenje, pamćenje, raspoloženje, emocije i razne biološke funkcije.

Ovih 5 trikova garantuju brz i lijep san!

1. Tehnika 4-7-8

Stavite vrh jezika iza gornjih prednjih zuba, potpuno izdahnite na usta. Zatvorite usta i udahnite kroz nos dok u sebi brojite do četiri. Zatim zadržite dah i brojite u sebi do sedam. Otvorite usta, potpuno i glasno izdahnite dok brojite do osam. Ponovite ovo bar tri četiri puta. Ova tehnika opušta i garantuje brz san. 

2. Pustite relaksirajuću muziku

Mnoga studija su pokazala da određena muzika utiče na kvalitet sna i rješava nesanicu. Caka je u tome da se sluša budistička muzika pred spavanje. Melodija i ritam ovih pjesama, u našem umu prouzrokuje opuštanje što dovodi do spavanja. 

Možda će vas zanimati

3. Fokusirajte se na to da ostanete budni 

Ovaj trik vjerovatno zvuči čudno, ali na ovaj način ćete uspjeti da zaspite. Ukoliko legnete i tjerate sebe da zaspite, samo povećavate stres koji vas čini budnim. Probajte da natjerate sebe da ne spavate, nivo stresa je manji jer ste već budni, shvatićete da je ovo uspjelo tek ujutru kada se probudite naspavani. 

4. Vježbajte tokom dana 

Fizička aktivnost se smatra veoma važnom za dobar i zdrav san. Izmorite tijelo tokom dana, kako bi se lakše namjestilo i bilo spremno za krevet. Studija su pokazala da je jutarnje trčanje, vježbanje ili odlazak u teretanu mnogo bolje, jer tijelo nakon ustajanja već dobija energiju koju polako troši tokom dana. 

5. Prestanite da gledate u sat 

Ukoliko gledate svaki sekund u sat i nervirate se što niste još zaspali, povećavate stres i još više budite sebe. Pokušajte da sklonite od sebe sve satove i smirite vaše tijelo.

Probajte neki od ovih trikova i konačno se naspavajte!

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop

KUHINJA