Banjalučka pivara redizajnirala je Nektar plastičnu bocu po uzoru na Nektar bocu od pola litra kako bi kreirali jedinstven identitet Nektar brenda, zadržavajući vrhunski kvalitet Nektar piva uz najbolja svojstva plastične ambalaže.
“Odlučni smo da u svakom momentu odgovaramo na potrebe naših kupaca. Ovaj korak je prvenstveno nastavak promjena i uspjeha koji smo postigli kroz predan rad i ulaganja u protekle tri godine na području modernizacije svih aspekata proizvodnje piva i ambalaže, a čiji rezultat smo prošle godine osjetili kroz još snažniju vezu sa našim potrošačima i povećanje prodaje. Nastavljamo da radimo s jednakim žarom, kako bismo i dalje proizvodili najbolje domaće pivo za sve 'nektaroljupce' i one koji će to tek postati,” rekao je Nikolas Peni, generalni direktor Banjalučke pivare.
Banjalučka pivara je obezbijedila punjenje 1500 boca piva u plastičnu ambalažu po satu, povećan je kapacitet linije i efikasnost punjenja, osiguran manji zastoj prilikom punjenja piva, umanjeno stvaranje otpada, i značajno umanjena mogućnost povreda na radu.
Redizajniranjem plastične ambalaže Nektara u Banjalučkoj pivari željeli su da i za plastičnu ambalažu kreiraju moderniju verziju najpoznatijeg brenda u koju su integrisane istorija i naslijeđe Banjalučke pivare. U vrhu boce reljefno su oslikani alati kojim se na samim počecima Pivare u 19. vijeku ručno pravilo i miješalo pivo, uz prepoznatljivi Nektar logo. Na ovaj način nastavljena je da nadogradnja Nektara kao piva s bogatom tradicijom i svijetlom budućnošću.
Proces modernizacije Pivare počeo je 2011. godine, a Banjalučka pivara je za tri godine uspjela da unaprijedi cijeli sistem za kontrolu proizvodnje i analizu kvaliteta. Banjalučka pivara će tokom 2014. godine nastaviti s velikim ulaganjima, efikasnijim upravljanjem potrošnjom energije i modernizacijom proizvodnje, pažljivo osluškujući potrebe i želje svojih potrošača.