Neko misli i na žene obolele od raka dojke...
Rak dojke joj je dijagnostikovan 2010. godine, samo dan pred 28. rođendan, a narednu godinu provela je po bolnicama - u tom periodu urađena joj je mastektomija, podvrgnuta je rekonstruktivnoj operaciji, a zatim je bila i na hemoterapiji.
Srećom, Dejna je dobro reagovala na terapiju i kaže da se njen život sada vratio u normalu."Postoji deo za koji vas niko ne pripremi, a to je 'normalan' život nakon raka dojke. Na svojoj koži sam osetila da ništa što radite nakon ove borbe vam ne deluje normalno", objašnjava Dejna. Kaže da je jedna od najtežih stvari prihvatiti svoje novo telo, a teško joj je palo i to što više ne može da nosi uobičajene grudnjake.
Zato je Dejna odlučila da napravi brushaltere specijalno dizajnirane za dame koje se bore protiv raka dojke, a njena ideja je da ih inspiriše. Ona je pokrenula svoj brend AnaOno, a slogan ovog brenda "Nikada nisi sama".
Brushalteri su napravljeni bez žica, a inače su od mekog, rastegljivog platna koje se lako prilagođava grudima, naročito nakon operacije. Dejna objašnjava da su šavovi grudnjaka stavljeni na tačno određena mesta kako ne bi povredili tkivo na grudima.
Dizajnerka kaže da je najvažnija udobnost ovog veša, ali kaže da nije želela da zanemari ni dizajn - ona želi da pomogne ženama da se tokom ili nakon teškog perioda borbe protiv raka dojke ipak osećaju poželjnim.
U okviru njenog brenda dostupni su sportski, ali i čipkasti brushtalteri, a cene se kreću između 42 i 52 evra, od čega se deset odsto donira organizacijama koje se bore protiv raka dojke.
Takođe, svi modeli u reklamnim kampanjama ovog brenda su žene koje su se izlečile od raka dojke, što Dejna smatra najvažnijim - kaže da je sve što želi da na ovaj način pomogne ženama da budu ponosne na sebe, hrabre i lepe. I možda najvažnije, želi da im poruči da u toj borbi nisu same.