• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Ako liniju održavate trčanjem, na ovo morate da pazite

Trčanje je odličan način da budete zdravi i u dobroj formi, ali ako niste oprezni, može da dovede i do gubitka mišićne mase. Evo šta kažu lekari, kako da to izbegnete.

Trčanje može da dovede do gubitka mišićne mase u određenim slučajevima, ali pravilnom ishranom i dobro iskombinovanim vežbama snage koje ćete uključiti u svoju rutinu, to možete da izbegnete.

"Ako je vaš trening izbora isključivo trčanje, postoji velika verovatnoća da ćete izgubiti na mišićnoj masi. Jako je važno da uz trčanje radite i treninge snage, koristeći težninu sopsvenog tela, ili tegove. Na taj način ćete jačati i graditi mišiće onim danima kad ne radite kardio vežbe", kaže za PopSugar dr Majkl Fredrikson, profesor sportske medicine na Stenford univerzitetu u Kaliforniji.

Dr Fredrikson podseća da je i ishrana jako važna, i da bi svi koji vežbaju trebalo da povedu računa o kalorijskom unosu: "Ako samo smanjite unos kalorija i intenzivno vežbate, izgubićete na težini, ali i na mišićnoj masi. Jako je važno da ukoliko želite da smršate i radite kardio treninge unosite dovoljno proteina koji će vam pomoći da očuvate mišiće. Uz to, neophodno je da unosite i dovoljno zdravih masnoća", savetuje on.

Pogledajte i bonus video:

Pogledajte

00:00
10 pravila brzog hoda
10 pravila brzog hoda
Izvor: MONDO
Izvor: MONDO

Pogledajte

00:00
Izdrzaj
Izdrzaj
Izvor: MONDO
Izvor: MONDO

Pogledajte

00:00
Xteam Trbusnjaci
Xteam Trbusnjaci
Izvor: MONDO
Izvor: MONDO

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop