Sta da jedem za bolje pamcenje i raspolozenje

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Stil

Ove namirnice su odlične za raspoloženje, pamćenje i fokus

Autor mondo.rs
Autor mondo.rs

Započnite celu nedelju zalogajem zdravlja - ovo su namirnice koje imaju super dejstvo na mozak!

Za održavanje zdravih funkcija mozga, kao što su pamćenje, sposobnost koncentracije, komunikacije i raspoloženje, važno je jesti hranu bogatu antioksidansima.

Zeleno, lisnato povrće, i to tamno, sadrži najviše ovih supstanci. Dve ili tri porcije nedeljno preporučuju se i kao pomoć organizmu u zaštiti od štetnim promena.

Možda će vas zanimati

Za poboljšanu funkciju mozga, jedite blitvu i spanać kao predstavnike tamnog zelenog povrća, ali slobodno grickajte i zelenu salatu.

Po boji ćete prepoznati i drugo voće i povrće zdravo za mozak - što je boja upadljivija, to je bolje!

Cvekla, bogate tamnocrvene boje, bogata je prirodnim nitratima koji poboljšavaju protok krvi u mozgu, dok kupine i druge bobice sadrža antocijanidin, flavonoid koji poboljšava funkciju hipokampusa, dela mozga u kojem se odvijaju pamćenje i učenje. On takođe štiti mozak od stresa koji izazivaju slobodni radikali.

Mozak će "uživati" i u šargarepi, tikvi, batatima, šljivama i paradajzu, koji takođe sadrže visok nivo antioksidansa.

Ne zaboravite da vas najukusniji recepti čekaju u rubrici Kuhinja!

Povezane vijesti

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop

loader