• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Šta ide gore - dolje i ima ukus keksa?

Lift u kojem nije strašno zaglaviti se, jer je od prije nekoliko dana obložen sa 1.325 komada biskvita od narandže i čokolade koje možete gricnuti tokom vožnje, pa ko voli, nek izvoli.

  Šta ide gore - dolje i ima ukus keksa? Izvor: MONDO

Engleski proizvođač čuvenog jafa keksa kompanija "MekVitis" (McVitie's) svoju najnoviju reklamnu kampanju pokrenuo je inspirisana temom kultne knjige i filma "Čarli i fabrika čokolade" u kojima Vili Vonka stvara slatki svijet iz mašte.

Jedan od najstarijih proizvođača ove poslastice "tapacirao" je keksom cio lift u zgradi londonske kompanije "Endžin".

Na zidovima slatkog lifta nalazi se tačno 1.325 komada jafa keksa koje je moguće liznuti tokom vožnje. Ne brinite, liznuti keks se mijenja svježim za sljedećeg putnika ukusnog lifta.

Tim koji su činili umjetnici i eksperti za slatkiše četiri nedjelje je pravio ovaj nesvakidašnji lift.

Uživanje u lizanju keksa može da traje čitavih šesnaest spratova, a cilj kampanje je da navede zaposlene koji se voze liftom da što prije odu u prodavnicu i kupe kutiju ovog slatkiša.

"Želimo da unesemo zabavu u živote zaposlenih koji su svakodnevno pod stresom. Ovo nam se učinilo kao savršen način. Naravno, nadamo se da će sa osmijehom na licu biti motivisani da kupuju keks", kažu u kompaniji "MekVitis".

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop