• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Klošar ili maneken?

Modna kuća "Džon Luis" angažovala nesvakidašnjeg frajera za novu kampanju.

 Klošar ili maneken?  Izvor: MONDO

Maneken Džoni Herington (32) novo je zaštitno lice brenda "Džon Luis", piše "Dejli mejl". Britanska štampa Heringtona je prozvala "klošar maneken", zbog čupave brade, neuredne kose i "mamurnog izraza lica".

Bivši stolar iz Milton Kinsa izgleda kao da je upravo doputovao sa rancem iz nekog jeftinog hostela, ali brend menadžer Metju Mekormak kaže da je on "idealni model" za tu kuću.

"Znamo da Džoni izgleda malo neobično, pa i neuredno, ali ima nevjerovatan stil. On je čovjek koji vrijedno radi, svakodnevni heroj i tip muškarca koji savršeno nosi našu odjeću", rekao je Mekormak.

Herington je skromno izjavio da mu je drago što je odabran da bude lice kuće "Džon Luis", i da je bradu puštao tri godine i ne namjerava da se brije, niti šiša u skoroj budućnosti.

(MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Dnevni horoskop