Modna kuća "Džon Luis" angažovala nesvakidašnjeg frajera za novu kampanju.
Maneken Džoni Herington (32) novo je zaštitno lice brenda "Džon Luis", piše "Dejli mejl". Britanska štampa Heringtona je prozvala "klošar maneken", zbog čupave brade, neuredne kose i "mamurnog izraza lica".
Bivši stolar iz Milton Kinsa izgleda kao da je upravo doputovao sa rancem iz nekog jeftinog hostela, ali brend menadžer Metju Mekormak kaže da je on "idealni model" za tu kuću.
"Znamo da Džoni izgleda malo neobično, pa i neuredno, ali ima nevjerovatan stil. On je čovjek koji vrijedno radi, svakodnevni heroj i tip muškarca koji savršeno nosi našu odjeću", rekao je Mekormak.
Herington je skromno izjavio da mu je drago što je odabran da bude lice kuće "Džon Luis", i da je bradu puštao tri godine i ne namjerava da se brije, niti šiša u skoroj budućnosti.
(MONDO)