Porodica legende rege muzike Boba Marlija odobrila je marketinško korišćenje njegovih pjesama i lika na nizu proizvoda, piše magazine NME.
Marlijeva najstarija ćerka Sedela izjavila je da razmatra da tržištu ponudi brojne proizvode kao što su pivo, kafa, slušalice, snoubord daske ali i lanci kafića i hotela.
"Otvoreni smo za licenciranje gotovo svega", rekla je ona i objasnila da je taj potez porodica napravila kako bi zaustavila nezakonito korišćenje Marlijevog lika i njegovog djela: "To je unosan posao za falsifikatore. Mi želimo da zaustavimo te besmislice i uvjerimo se da kvalitetne stvari poštuju naše standarde. Preuzimamo kontrolu", kazala je Sedela Marli.
Marli ja do sada, obično, bio simbol borca za slobodu, ravnopravnost i ljubav među ljudima. Kao takvom, i danas mu se dive – od ove godine i Srbija u svojoj turističkoj ponudi nudi spomenik Bobu Marliju u Banatskom Sokolcu. Možda bi organizatorima “Rock Village” festival, za ovakvu akciju morali da obezbijede licencu.
(MONDO)