Internet preplavile fotografije kraljice popa kako jede rukama i pere sudove...
Madona (50), zaštitno lice modnog brenda "D&G" snimila je seriju fotografija za kampanju poznatih kreatora na kojima pere sudove, čisti luk i špagete jede rukama.
Kraljica popa je ovim fotografijama izazvala brojne komentare, od kojih je najsimpatičniji onaj da je "ovo jedinstvena prilika da vidimo slavnu pjevačicu u ulozi domaćice". Britanski tabloid "The Sun" piše da je to "vjerovatno prvi put za 30 godina da je Madona stala za sudoperu", kao i to da su fotke "primjerene njenim godinama".
Kampanja koja najavljuje "D&G" kolekciju za proljeće/ljeto objavljena je u italijanskom izdanju magazina "Vanity Fair", a inspiracija za fotografije su bili stari italijanski filmovi.
S obzirom da ju je modni brend Luj Vitonu zamijenio upola mlađom manekenkom, ovo je vjerovatno samo početak Madonine tihe "osvete".
(MONDO)