• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Zanimljivi filteri: Nova viber opcija uživa veliku popularnost

Stručnjaci aplikacije Viber, omiljene aplikacije u regionu, napravili su osvrt na korišćenjeopcije Objektiva proširene realnosti.

 objektiv proširene realnosti Izvor: SmartLife / Viber

Ovo istraživanje pokazuje da će žene prije nego muškarci staviti neki od filtera na lice, kao i to da je trend crvene kose postao izuzetno popularan, a jedan objektiv daleko iza sebe ostavio je sve druge.

Rakuten Viber, globalni lider u privatnim i bezjbednim porukama i audio-komunikaciji, objavio je rezultate analize Viber Objektiva (AR Objektiv - Reality Lens), dodatka koji je lansiran u junu 2021. godine u partnerstvu sa kompanijom Snap i koristi se već nekoliko mjeseci na velikim tržištima.

Više od 7,3 miliona korisnika koristilo je Objektiv za foto i video snimcima ili GIF-ovima, a više od 5,6 miliona korisnika napravili su preko 51,8 miliona snimaka/multimedijalnog sadržaja u aplikaciji.

Istraživanje je pokazalo da ne uživaju samo najmlađi u filterima proširene realnosti u porukama. Zapravo, ljudi u grupi 30 - 40 godina su najbrojniji (23%), a prate ih oni starosne dobi 40 - 60 godina (18%). Mlađi od 17 godina predstavljaju 13% korisnika Objektiva.

Sudeći prema podacima, veća je vjerovatnoća da će žene "proširiti svoju stvarnost" putem AR Objektiva - one čine 46% Viber mjesečnih aktivnih korisnika i 56% korisnika Objektiva. Takođe, žene češće kreiraju snimke i šalju ih: 59% žena koje koriste Objektiv napraviće snimak, a 30% od njih poslaće ih nekome. S druge strane, 55% muškaraca koji korist Objektiv napraviće neki snimak, a 27% od njih će ga i poslati.

Koji su se objektivi izdvojili kao najkorišćeniji

Prema podacima, lice iz crtaća, tj. Cartoon Face - koje se odlikuje očima koje se prevrću i dugim jezikom na slici - predstavlja najpopularniji objektiv. Modni magazini predstavljali su crvenu kosu kao trend u 2021. godini, a to se odrazilo i na AR filtere. Tako je crvena glava, tj. Red Head - objektiv koji daje dugu, crvenu kosu - bio drugi najpopularniji na Viber platformi.

Na trećem mjestu našao se objektiv sa motivima za Noć vještica, tj. Halloween Elements, kojim se stavlja jeziva maska na lice korisnika. Tzv. tigar-objektiv, koji je stvoren u saradnji sa Svjetskom fondacijom za prirodu (World Wildlife Fund - WWF), takođe je bio izuzetno popularan, a u nekim regionima je upotreba objektiva sa zaštićenim vrstama životinja doprinijela i donacijama za WWF.

Objektiv koji je lansiran početkom školske godine, pokazao se kao jedan od omiljenih u Srbiji - korisnike je veoma zanimalo koja je to njihova idealna profesija i gotovo dva miliona puta su pomoću objektiva pokušali da naslute čime će se baviti.

Pročitajte i ovo


Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS