Samo u SAD upotreba nove aplikacije u Meta vlasništvu opala je za velikih 85 posto, a novi Threads pad bilježi 79 posto na svjetskom nivou
Nova društvena mreža u vlasništvu kompanije Meta, kojoj je cilj da preuzme publiku sa Twitter, odnosno X aplikacije, izgleda gubi bitke u toj borbi. Naime, poslije nedavne statistike o opadanju polovine dnevno aktivnih korisnika, zabilježen je novi Threads pad – upotreba aplikacije opala je na svjetskom niovu za 79, odnosno u SAD za čak 85 posto u samo mjesec dana, otkriva Similarweb.
Nova statistika pokazuje da je prvobitna popularnost od 100 miliona registracija na novu društvenu mrežu u prvih nekoliko dana očigledno bila kratkog daha, s obzirom na to da je izgleda samo tih dana i potrajala.
Firma koja se bavi analitikom veb saobraćaja – Similarweb, pratila je upotrebu nove aplikacije od njenog lansiranja, a za Android uređaje ima najdetaljnije podatke. Od sedmog jula do sedmog avgusta, Threads Android aplikacija je sa 49,3 miliona dnevno aktivnih korisnika pala na 10,3 miliona.
Pad prati i njenu matičnu državu SAD, gdje je ova aplikacija po objavljivanju bila veoma popularna, ali je za mjesec dana u istom periodu izgubila nešto više od milion i 700 hiljada korisnika. Drugim riječima, od dnevno aktivnih 2,3 miliona korisnika sedmog jula, sedmog avgusta njih je ostalo oko 576 hiljada u ovoj državi.
Pad se, međutim, ne ogleda samo u broju dnevno aktivnih korisnika već i u vremenu koje su ljudi proveli na ovoj mreži. Prosječno vrijeme provedeno na ovoj aplikaciji počelo je sa oko 14 minuta u svijetu, dok je u SAD bilo značajno veće iznoseći 21 minut dnevno početkom jula. Međutim, do sedmog avgusta, to vrijeme je smanjeno na samo tri minuta dnevno.
To je u poređenju sa aplikacijom, nekad poznatom kao Twitter, a sada X, koju Threads želi da zamijeni, zapravo veoma loše, s obzirom da ova mreža praktično ima konstantu. Ona broji više od 100 miliona dnevno aktivnih korisnika samo na Android uređajima, koji ujedno na njoj stalno provode oko 25 minuta dnevno.
Iako statistika djeluje loše, ne mora da znači da će ona nužno označiti i konačan neuspeh ove mreže, ali definitivno pokazuje da je “uspjeh preko noći” bio previše dobar da bi bio istinit. Njen vlasnik Mark Zakerberg već neko vreme najavljuje nove funkcije koje bi trebalo da stignu na nju, kako bi izgleda probao da vrati interakciju korisnika koji su sa aplikacije, kako djeluje, pobjegli.
(Benchmark/Mondo)