Sve što treba da znate o platformi Threads, kojom Meta pokušava da pobjedi Twitter.
Facebook je pokušavao da se takmiči sa Tvitter-om na brojne načine tokom godina, uključujući kopiranje karakteristika Tvitera kao što su hashtagovi i teme u trendu. Ali sada matična kompanija Meta preduzima možda najveći potez - lansira platformu Threads.
Meta je u srijedu zvanično lansirala novu aplikaciju pod nazivom Threads, koja je namijenjena da ponudi prostor za onlajn razgovore u realnom vremenu, funkciju koja je dugo bila glavna "prednost" Tvitera.
Aplikacija je dobila deset miliona registracija u roku od sedam sati od lansiranja, rekao je izvršni direktor Meta Mark Cukerberg na svom verifikovanom Threads nalogu.
Čini se da aplikacija ima mnogo sličnosti sa Tviterom, od izgleda do opisa proizvoda. Lista, koja se prvi put pojavila ranije ove nedjelje kao tizer, naglašava njen potencijal da izgradi sledbenike i poveže se sa ljudima koji isto misle.
Kako radi Threads platforma?
Nakon preuzimanja aplikacije Threads, od korisnika se traži da povežu svoju Instagram stranicu, prilagode svoj profil i prate iste naloge koje već prate na Instagramu. Izgled je sličan Tvitter-u sa poznatim izgledom, tekstualnim feedom, mogućnošću ponovnog objavljivanja i citiranja drugih postova u temi. Ali takođe spaja postojeću estetiku Instagrama i nudi mogućnost deljenja postova iz Threads direktno u Instagram Stories. Verifikovani Instagram nalozi se takođe automatski verifikuju na Threads. Nalozi ne mogu biti navedeni kao javni ili privatni.
Nova aplikacija se pridružuje rastućoj listi Tvitter rivala i mogla bi predstavljati najveću prijetnju, s obzirom na ogromne resurse i ogromnu publiku koju ima Meta.
Takođe dolazi usred pojačanih previranja na Tviteru, koji je doživeo prekid rada tokom vikenda, nakon čega je usljedila objava da je sajt nametnuo privremena ograničenja na to koliko tvitova njegovi korisnici mogu da pročitaju dok koriste aplikaciju.
(SMARTLIFE)