• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

B2B konferencija u Tuzli: Fokus je na klijentima

Autor Nikolina Damjanić

Kompanija m:tel usmjerena na izgradnju povjerenja sa korisnicima

 mtel poslovnica u Tuzli Izvor: mtel

Klijenti su srce svakog poslovanja, poruka je sa poslovne konferencije u Tuzli, održane 30. septembra ove godine, koja je bila i posljednji B2B susret projekta „Pouzdanost 2023/24“ u organizaciji LRC BiH.

Posvećenost korisnicima je bila i centralna tema stručnog panela pod nazivom „Klijenti u fokusu: Strategije za izgradnju dugoročnih odnosa“ gdje je jedan od učesnika bio Alen Jogunčić, regionalni koordinator prodaje iz kompanije m:tel.

Jogunčić je istakao da se kompanija m:tel konstantno prilagođava promjenama na tržištu, osluškuje potrebe korisnika i uvažava ih jer je to jedan od sastavnih dijelova uspješnog poslovanja. Naglasio je da posvećenost korisnicima, kvalitetan tim, odgovorno poslovanje i usmjerenost ka promjenama, osiguravaju povjerenje korisnika i poslovnih partnera, što je uslov za kvalitetnu saradnju.

Dugoročni odnosi sa klijentima nisu samo o ponovnoj prodaji – radi se o stvaranju zajedničke vrijednosti, građenju povjerenja i stvaranju partnerstva koje traje, zaključak je finalne ovogodišnje LRC konferencije u Tuzli održane uz prijateljsku podršku kompanije m:tel.

LRC Business Intelligence System Sarajevo, najstarija je i najveća bonitetna kompanija u BiH, koja djeluje na principima i po uzoru modernih kompanija za podršku poslovanju širom svijeta.

Možda će vas zanimati

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS