• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Morate da platite kako bi vidjeli tuđe objave? Instagram kakvog poznajete više neće postojati!

Društvena mreža Instagram će uvesti pretplatu kako bi mogli da vidite ekskluzivne story objave drugih korisnika.

 Izvor: SMARTLife/ Unsplash/ NeONBRAND

Društvene mreže sve više liče jedna na drugu, a kada se pojavi neka nova platforma (kao što je Clubhouse) koja nudi nešto drugačije, ove stare iskopiraju sve što ona ima da ponudi.

CEO Instagrama, Adam Moseri je najavio da će u narednom periodu velike promjene stići na tu društvenu mrežu.

"Mi više nismo aplikacija za deljenje slika, osvrnućemo se na to kako ćemo prihvatiti video u širem spektru. Preko cijelog ekrana, zabavne, za telefone. Vidjećete da ćemo promijeniti veliki broj stvari ili da ćemo eksperimentisati sa mnogim stvarima u nadolazećim mjesecima" - rekao je Moseri u svojoj objavi.

Očito da je Instagram osjetio dominaciju TikTok društvene mreže, te ne čudi što će se fokusirati u narednom periodu na video snimke. Facebook-ova društvena mreža je već plasirala "kopiju" TikTok-a, a ona se zove Instagram Reels.

"Hajde da budemo iskreni, na tržištu postoji ozbiljna konkurencija, TikTok je ogroman, YouTube je još veći, a postoje još mnogo startapova" - rekao je CEO Instagrama koji je istakao da će njihov dalji fokus biti na video klipove, kreatore, online kupovinu i poruke. Očigledno je da žele veći dio kolača, o čemu govori i posljednja novina koja tek treba da stigne na tu platformu, a ona veoma podsjeća na Twitter's Super Follows.

Instagram je potvrdio za TechCrunch da radi na novoj opciji koja se zove Exclusive StoriesUz pomoć nje će kreatori sadržaja moći da objave ekskluzivni sadržaj na svom Instagram Story-u, a pretpostavlja se da će istom imati pristup samo oni koji se pretplate. Fotografije nove opcije je podelio poznati Twitter taster, Alesandro Paluci, koji je i u prošlosti objavljivao tačne informacije vezane za Facebook-ove servise i njihove nove opcije.

Te objave će korisnici moći da vide na vrhu ekrana (kao običan Story), sa tim što će one biti ljubičaste boje (kao što su objave Close Friends zelene boje). Ukoliko pokušate da uđete u taj ekskluzivni story, a da se niste pretplatili (ili kako oni nazivaju "postali fan") na kanal tog korisnika, dobićete obavještenje da tu objavu mogu samo da vide fanovi. Instagram će sprječavati korisnike da slikaju ekran (screenshot) na kojoj se nalazi takav story.

Treba napomenuti da će kreatori moći da sačuvaju takve objave u kategoriji Highlight, kako bi novi članovi koji su voljni da plate za takav sadržaj, videli i šta je ranije bilo na tom profilu. U galeriji pogledajte kako izgleda ova opcija, dok u objavi ispod možete vidjeti o čemu je sve Adam Moseri pričao.

Pročitajte i ovo:

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS