• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Instagram planira da pokori YouTub: Evo kako izgleda novi plan ove platforme

Autor Marko Nešović

Sa preko 1 milijardom aktivnih korisnika Instagram je izuzetno popularna društvena mreža, ali sa ogromnim rastom TikTok-a ova kompanija planira da promijeni svoj fokus.

 instagram uvodi velike promjene Izvor: SmartLife / Pexels / Jeremy Levin

U video objavi, prvi čovek platforme Instagram, Adam Moseri izjavio da će ova kompanija više da se fokusira na kreatore, video, kupovinu i poruke. Ljudi sada koriste Instagram da bi se zabavili, ali oni žele da ova platforma postane mnogo više od toga, pa se zbog toga uvodi veliki broj promena. Upravo zbog toga Instagram smatra da su mu najveći konkurenti YouTube i TikTok, platforme koje su posve drugačije, a sa kojima Instgram planira da se takmiči.

Jedna od stvari koje će Instagram probati je promjena vaše glavne strane, sa više preporuka za teme ili interesovanja koja još uvek ne pratite na ovoj platformi. Najnoviji test pokazuje postove različitih tema na vašoj strani, što će vam dozvoliti da proširite svoja interesovanja i da pogledate više sadržaja na predložene teme.

Jedna od stvari koja je lansirala TikTok na mjesto na kojem se danas nalazi je njegov čuveni Internet algoritam koji počinje pokazivanjem video materijala malom broju ljudi koji mogu biti zainteresovani za taj sadržaj, i onda se širi odatle u zavisnosti od reakcije korisnika.

Preporučeni postovi na glavnoj strani
Izvor: SmartLife / Instagram

Video će stoga biti jedan od bitnijih fokusa ove kompanije, koja je imala zapažen uspjeh sa svojom IGTV platformom koja omogućava otpremanje video snimka za manje od jednog minuta, i koja je odgovor Instagama na YouTube. Za razliku od konkurencije, dosadašnji uspjeh Instagram platforme bazira se na sadržaju koji zahteva pažnju zlatne ribice: fotografije, video klipove i odnedavno Reels. Kako Instagram planira da ovo promijeni još nije poznato, ali će biti interesantno koliko će smeti da se udalji od modela koji joj je donio slavu.

Možda će vas zanimati

Još jedan dio Instagram plana su kreatori, a nedavno smo pisali o novini koja će od vas zahtijevati da platite kako biste videli ekskluzivne priče i objave drugih korisnika. Moseri je u nedavnom intervjuu izjavio da je fond za kreatore sadržaja i dalje ideja od koje nisu odustali, što treba staviti u kontekst YouTube, Snapchat, TikTok i Clubhouse koji plaćaju korisnike koji prave sadržaj.

Kao i što smo pomenuli na početku, Instagram takođe želi da stavi veći fokus na poruke i da vam pomogne da možete da pričate sa svojim prijateljima i kreatorima. Prošle godine Instagram privatne poruke su spojene sa Facebook Messenger aplikacijom, a izmjene i dalje stižu, pa će biti interesantno da vidimo koji je naredni korak ove kompanije.

Messenger aplikacije
Izvor: SmartLife / Unsplash / Jeremy Zero

Kada je kupovina u pitanju, nije uopšte čudno što je Adam Moseri to pomenuo, jer je ova kompanija još prošle godine počela sa testiranjem dugmeta za kupovinu na glavnoj strani, a od skoro su oglasi krenuli da budu sve prisutniji.

Možda će proći neko vrijeme dok ne budemo primetili promene na ovoj platformi, ali je jasno da se Facebook filozofija primjenjuje i na Instagram, a to je – dodavanje gomile stvari odjednom.

Pročitajte i ovo:

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS