• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Uslov koji svi moraju da prihvate: Bez njega vam Viber više neće raditi

Autor Marko Čavić

Kompanija Rakuten Viber predstavila je svoje nove Uslove i Politiku poslovanja koje svi korisnici moraju da prihvate.

 nova politika privatnosti na viberu Izvor: Viber

Korisnike u cijelom svietu 25. aprila iznenadila je poruka o ažuriranim Uslovima i Politici privatnosti Viber aplikacije.

Bez prihvatanja istih korisnici nisu u mogućnosti da koriste omiljenu aplikaciju dalje, jer od poruke više ništa neće moći da rade niti da koriste.

Jednostavno, ako ne kliknete na PRIHVATI I NASTAVI ne možete uopšte da sklonite ovo obavještenje, a sve u Viber aplikaciji postaje nedostupno.

"Ako koristite Viber, saglasni ste sa našim uslovima i Politikom privatnosti", kratko stoji u poruci, ali je korisnicima klikom na Pogledajte Uslove i Politiku Privatnosti ostavljena mogućnost da iščitaju sve što u njima piše na web adresi koja se otvara u primarnom veb pregledaču.

Nažalost, Viber nije naglasio šta je promjenio i u kojim sve stavkama u okviru Uslova privatnosti i poslovanja, pa korisnik mora da čita sve - od početka do kraja, kako bi mogao da odluči da li će ih prihvatiti ili neće.

Ipak, Viber je zabranio svima da nastave da koriste aplikaciju dok se stavke ne prihvate i vjerujemo da će najveći broj korisnika jednostavno kliknuti na PRIHVATI I NASTAVI i koristiti Viber i bez čitanja novih odrednica o privatnosti i poslovanju kompanije.

Šta prihvatate novim odrednicama

Nije nas mrzjelo da potražimo detalje ovih promjena i otkrijemo šta sve to Viber mijenja u svojoj dosadašnjoj praksi i našli smo na zvaničnom blogu kompanije od 20. marta jedini zvaničan zapis u vezi sa ovim promjenama, u kojem se djelimično razjašnjavaju neke od izmjena.

U toj blog objavi stoji da se mijenjaju sljedeće stvari:

  • Kategorizacija tipova podataka koje Viber prikuplja od nas
  • Posebna klauzula o tome koje vrste podataka drugi korisnici mogu da vide o nama na Viber aplikaciji
  • Ažurirane klauzule o Viber upotrebi podataka da bi se detaljno objasnile svrhe obrade. U ovom odjeljku, takođe su dodali određene informacije o praksi podataka u vezi sa novim fintech uslugama
  • Pojašnjenje o tome kako i sa kim dijele naše lične podatke pružanjem jasnih i transparentnih objašnjenja o takvom dijeljenju i kategorijama takvih trećih lica
  • Dodatna klauzula sa informacijama o nekorisničkim podacima koje Viber smije da obradi i opcijama kako da ih isključe
  • Ažurirano i razjašnjeno poglavlje o našim izborima i kontrolama aplikacije i
  • Za još veću transparentnost, napravili su poseban odjeljak o zadržavanju korisničkih podataka koji omogućava korisniku da sazna o smjernicama za zadržavanje.

Što se tiče Uslova korišćenja Viber aplikacije, iz kompanije žele da znamo da su promjenili ove, ali i neke druge stvari:

  • Napravili su posebne uslove za elektronske komunikacione usluge (tj. Viber Out uslugu) i uveli rezime ugovora za korisnike u EU, EEA i UK u vezi sa elektronskim komunikacionim uslugama
  • Ažurirane su politike refundiranja
  • Pojašnjeni su uslovi poštene upotrebe
  • Proširenje odjeljka Plaćanja i naknade
  • Proširenje i pojašnjenje odjeljka usluga, sa detaljima o svim proizvodima i uslugama koje nudi Viber i
  • Dodata su posebna ograničenja, obaveze i pojašnjenja kao što su u vezi sa sadržajem koji korisnici postavljaju u Viber javne grupe, činjenica da je administratorima zabranjeno da prodaju botove, zajednice ili kanale i da Viber može odbiti usluge zbog kršenja ovih uslova ili drugih Viber-a politike.

Nažalost, detalje za svaku pojedinačnu stavku u Uslovima poslovanja i Politici privatnosti moraće da iščita svaki korisnik za sebe i tako otkrije konkretno o čemu se u svakoj od promena radi.

(Mondo)

Pročitajte i ovo:

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS