Počela je onlajn aukcija stvari iz štaba kompanije Tviter u San Francisku.
Kompanija "Tviter" je na onlajn aukciji pokrenula rasprodaju stotine predmeta iz svog štaba u San Francisku. Statua poznatog ptičjeg logotipa trenutno je na onlajn aukciji dostigla cijenu od 11.000 dolara, a ostalo je nešto manje od 24 sata do kraja licitacije, prenosi BBC. Žardinjera u obliku simbola @ prečnika 190 centimetara već donosi 4.300 dolara.
Otkako je prošle godine kupio kompaniju "Tviter" za 44 milijarde dolara i krajem oktobra preuzeo dužnost izvršnog direktora, Ilon Mask je otpustio oko polovine od 7.500 zaposlenih u kompaniji. Ukinuo je i mnoge pogodnosti koje su zaposleni uživali, uključujući i besplatne obroke.
Na onlajn licitaciji su se našli i neki kuhinjski uređaji, među kojima i nekoliko vrhunskih aparata za espreso marke "La Marzocco", kao i fontana za gazirana pića zajedno sa ledomatom. Tehnološki gigant je odlučio i da rasproda par stolova za kafu "Herman Miler" čija cijena se u redovnoj prodaji kreće oko 2.000 dolara.
"Tviter" takođe rasprodaje štampače, pa čak i kancelarijske setove sa fiokama - i to po početnoj cijeni od 60 dolara.Takođe, ispod čekića su se našle i neke zvučno izolovane konferencijske kabine i dizajnerske sofe. Mask je još u novembru objavio na svom nalogu na "Tviteru" da je kompanija zabilježila "značajan pad prihoda" nakon odlaska nekoliko oglašivača. Takođe je upozorio da bi firma mogla da bankrotira.
"Tviter" navodno nije platio zakup za kancelarijski prostor u svojim poslovnicama širom svijeta, uključujući i sjedište u San Francisku, gdje je zakupodavac već pokrenuo tužbu zbog dugovanja.
Nik Dov, predstavnik "Heritidž global partnersa", kompanije koja upravlja aukcijom, rekao je magazinu Fortune da prodaja nema nikakve veze sa nadoknadom troškova od 44 milijarde dolara uloženih u kupovinu kompanije. "Ako neko iskreno misli da će prihod od prodaje nekoliko kompjutera i stolica otplatiti tu sumu, onda je debil", naglašava Dov.
Preko 500 oglašivača prekinulo oglašavanje na Tviteru
Više od 500 redovnih oglašivača na Tviteru obustavilo je potrošnju na ovoj društvenoj mreži od dolaska Ilona Maska na čelo kompanije, izvijestio je The Information, pozivajući se na neimenovani izvor iz kompanije, kako prenosi Rojters.
Dnevni prihod kompanije društvenih medija 17. januara bio je 40 odsto manji nego istog dana prije godinu dana, dodaje se u izvještaju.
Pad prihoda kompanije prvi je izvijestio tehnološki bilten Platformer u utorak.
(MONDO)