• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

YouTube potvrdio: Zabranjeno blokiranje reklama!

Autor Ilija Baošić

YouTube je počeo da obavještava korisnike da blokiranje reklama nije dozvoljeno.

 YouTube prikazuje poruku o zabrani blokiranja reklama Izvor: Pexels

Korisnici prijavljuju da su na YouTube platformi počeli da dobijaju poruku da je blokiranje reklama zabranjeno, kao i da servis traži od njih da počnu da plaćaju mjesečnu pretplatu ukoliko žele da ih izbjegnu u budućnosti.

Kada je Sazk100 na Reddit-u postavio objavu na kojoj se vidi da se od njega traži da onemogući blokiranje reklama na YouTube-u, korisnici su se podijelili u dva tabora - oni koji osuđuju potez kompanije i oni koji sumnjaju da je u pitanju fotomontaža ili šala. Međutim, hladan tuš je uslijedio nakon što je IGN dobio potvrdu od predstavnika platforme da je poruka stvarna, odnosno da je YouTube trenutno eksperimentalno prikazuje gledaocima kod kojih detektuje da blokiraju reklame.

Izvor: Reddit / Sazk100

"Pokrenuli smo mali globalni eksperiment koji poziva gledaoce koji blokiraju reklame da ih dozvole na YouTube-u ili isprobaju YouTube Premium", kaže portparol kompanije. "Detekcija blokatora reklama nije ništa novo, a drugi izdavači redovno traže od gledalaca da ih onemoguće".

Portparol je u pravu kada kaže da detektovanje blokatora postoji na mnogim sajtovima, međutim, korisnici su revoltirani jer znaju koliko to može daleko da ode. Trenutno, poruku o zabrani blokiranja reklama na YouTube sajtu je moguće isključiti i nastaviti kao da se ništa nije desilo. Ipak, kako ističu, to vremenom prerasta u sve češće obavještavanje o zabrani, a zatim i u potpunu zabranu korišćenja sajta dok se blokiranje reklama ne isključi.

Google je prihodovao 29,2 milijarde dolara od reklama na YouTube platformi u 2022. godini, što čini preko 11 odsto godišnjeg prihoda kompanije. Međutim, u četvrtom kvartalu zabilježen pad prihoda od skoro 8 odsto u odnosu na isti kvartal prethodne godine, jer je cijela industrija oglašavanja na mreži pala. Nema sumnje da kompanija sada traži načine da nadomjesti te gubitke, a jedan od njih jeste da nas primora da platimo YouTube Premium.

Nije poznato koliko će trajati ovaj eksperiment, odnosno da li će se pretvoriti u nešto trajno, ali nemojte se iznenaditi ako ostane i postane više od upozorenja koje je moguće isključiti, pogotovo nakon što je YouTube Vanced mnogim korisnicima prestao da radi.

Da li ćete platiti YouTube Premium ukoliko se uvede potpuna zabrana blokiranja reklama?

Možda će vas zanimati

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS