Uređaj u razvoju bi trebalo da se pojavi oko 2028. godine, a rani prototipi su dosta napredovali, pa je tako nabor ekrana na preklop gotovo potpuno neuočljiv
O Apple-ovom pametnom uređaju na preklop mnogo se pričalo i nagađalo, a u više navrata su se na mrežama pojavljivali i različiti renderi njegovog mogućeg izgleda (galerija ispod), da bi sada stigla vijest koja najavljuje nešto što se možda baš i nije očekivalo.
Apple izgleda priprema "džinovski iPad koji se otvara na veličinu dva iPad Pro tableta jedan pored drugog".
Uređaj je u razvoju i na tržištu bi trebalo da se pojavi oko 2028. godine, objavio je novinar Bloomberg-a, inače dobar poznavalac dešavanja u Apple-u, Mark Gurman. Rani prototipi novog uređaja dosta su napredovali, pa je tako npr. nabor ekrana na preklop gotovo potpuno neuočljiv.
Veličina potpuno otvorenog ekrana uređaja je, prema Gurmanovim izvorima, blizu 20 inča, dok bi displej finalnog uređaja mogao da ima dijagonalu od 18,8 inča, prema planu Apple-a procurelom ranije ovog mjeseca. Prvi sklopivi uređaj "zagrižene jabuke" najvjerovatnije će koristiti modifikovanu verziju iPadOS operativnog sistema.
Uređaj bi trebalo da je sličan onome što je Microsoft ranije zamislio sa svojim Surface Neo računarom sa dva ekrana, kao i onome što je Lenovo uradio sa svojim modelom Yoga Book 9i.
Glavna hardverska razlika je u tome što Apple želi da njegov uređaj ima jedan "neprekidan" ekran, bez vidljivih šarki, što zvuči kao kao rješenje koje je Lenovo primijenio kod ThinkPad X1 Fold laptopa iz 2022. godine.
A osim planova za budući računar, Gurman je takođe iznio i neke detalje o planovima za tome što Apple želi da njegov uređaj ima jedan na preklop, čije se lansiranje ne očekuje prije 2026. godine.
Kako što su ranije informacije tvrdile, Apple najvjerovanije planira da telefon pa preklop bude konstruisan u stilu Samsungove Galaxy Z Flip serije. Mogući izgled tog uređaja, osim pomenutih rendera, pokazao je i "uradi sam" projekat (video iznad) od pre više od dvije godine koji je privukao dosta pažnje i veliki broj pregleda na YouTube-u.
BONUS VIDEO: