Među prvih 10 najvrijednijih svjetskih brendova "Brand Finance Global 500" liste nalaze se Microsoft, Google, Amazon, Samsung, TikTok, Facebook, Nvidia

Kompanija Apple je drugu godinu zaredom najvrijedniji brend na svijetu, a njena vrijednost je u poslednjih godnu dana porasla za 11 odsto i sada iznosi 547,5 milijardi dolara.
Drugo mjesto na listi najvrednijih brendova, sa ukupnom vrijednošću od 461,1 milijardi dolara, i ove godine je zauzela kompanija Microsoft, koja je ostvarila rasla od 35 odsto.
Na trećem mjestu "Brand Finance Global 500" liste za 2025. našao se Google, koji se sa rastom od 24 odsto ostvario vrijednost od 413 milijardi dolara. Četvrti je Amazon sa rastom od 15 odsto i ukupnom vrijednošću od 356,4 milijarde dolara.
Od velikih globalnih tehnoloških kompanija, među prvih 10 najvrijednijih brendova našli su se: Samsung (vrednost: 110,6 milijardi dolara), TikTok (105,8 milijardi dolara), Facebook (91,5 milijardi dolara), Nvidia (87,9 milijardi dolara) i SGCC, odnosno Državna mrežna korporacija Kine (85,6 milijardi dolara).
Najvrijedniji evropski brend na listi je Deutsche Telekom, koji je u ukupnom skoru zauzeo 11. mjesto, sa vrijednošću od 85,3 milijarde dolara, 16 odsto većom u odnosu na prije godinu dana.
Svih 500 najvrijednijih brendova na "Brand Finance Global 500" listi zbirno su za 10 odsto vrijedniji nego prije godinu dana, a njihova ukupna vrijednost iznosi 9,5 biliona dolara.