Društvena mreža će konačno povećati limit od 140 karaktera u direktnim porukama sledećeg meseca i time obezbediti korisnicima duže privatne konverzacije.
Kompanija je objavila da će limit od 140 karaktera u direktnim porukama povećati na 10.000 karakterasledećeg meseca.
Sve do sada, limit u direktnim porukama je bio isti kao i limit u tvitovima, što je primoravalo korisnike da šalju nekoliko poruka zaredom ukoliko nisu mogli da napišu ono što su hteli u samo 140 karaktera.
Promena koja će se desiti u julu, učiniće direktne poruke na Twitter-u mnogo sličnim porukama na Facebook Messenger-u, kojeg mnogi koriste kao alternativu za email.
"Verovatno se pitate šta ovo znači za javnu stranu Twitter-a. Ništa!“ Napisao je na blogu Sachin Agarwal, menadžer proizvoda za direktne poruke u Twitter-u. "Tvitovi će i dalje imati ograničenje od 140 karaktera“.
Novosti dolaze nakon što je Twitter predstavio novu opciju u aprilu koja omogućava korisnicima da primaju direktne poruke od ljudi koji ih ne prate. Prethodno, korisnici su mogli da pošalju poruku samo onim ljudima koje prate, i koji prate njih.
Iz Twitter-a kažu da će promena pomoći korisnicima da se lakše povežu sa ljudima, poslovima i stvarima koje su im bitne. U podešavanjima privatnosti korisnici mogu odabrati da li žele ili ne da primaju poruke od nepoznatih ljudi.
Početkom godine, Twitter je takođe predstavio grupne poruke, omogućavajući korisnicima da imaju privatne konverzacije sa grupama pratilaca simultano. Članovi grupe ne moraju da se prate međusobno da bi mogli da se dopisuju.
Izvršni direktor Twitter-a Dick Costolo objavio je da napušta tu poziciju, nakon pritisaka zbog loših finansijskih rezultata. U međuvremenu, zameniće ga ko-osnivač Jack Dorsey.
Prema Jason Mander-u iz kompanije Global Webindex, ovo će najverovatnije da pokrene potražnju za još novih opcija kada je Twitter u pitanju, kako bi korisnici imali više razloga da nastave sa korišćenjem mreže.
„Pomoći će da se dopadne ljudima koji posećuju Twitter ali ga ne koriste aktivno. Omogućiće im i lakšu komunikaciju sa drugima, što je korak u pravom smeru za kompaniju,“ rekao je gospodin Mander.
Aplikacije za četovanje preuzimaju mnogo konverzacija koje su se nekada odvijale na društvenim mrežama poput Facebook-a i Twitter-a, pa će bolje povezivanje sa „odjavljenim“ korisnicima svakako biti bitna stavka za Twitter u narednim mesecima, prenosi Telegraph.
Čekamo vaše komentare ispod vesti.