• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

WMF: Najuzbudljiviji vikend u godini – ali stvarno

Autori mondo.ba Autori Vesna Kerkez

Deveti Weekend Media festival je iza nas, a ekipa MONDO portala se još jednom uvjerila u istinitost slogana “najuzbudljiviji vikend u godini”.

 Izvještaj sa 9. Weekend Media festivala Izvor: Vedran Ševčuk, mondo.ba

Rovinj je i ovog septembra bio “centar svijeta” za sve regionalne medijske kuće, marketinške agencije, zaposlene u industriji komunikacija, ali i ugledne brendove.

Festival je otvoren u četvrtak, 22. septembra koncertom Hladnog piva, a u naredna dva dana imali smo priliku da prisustvujemo zaista interesantnim panel diskusijama, predavanjima i interaktivnim radionicama.

Pobrojati sve teme i učesnike bilo bi izuzetno teško, ukoliko želite listu, pronaći ćete je na zvaničnoj festivalskoj internet stranici. Jednako je teško i odlučiti se šta posjetiti, a šta propustiti, jer, iako je tehnologija danas skoro svemoćna, astralno projektovanje još nije usavršeno, pa nije moguće istovremeno biti na više mjesta. Naša ekipa, poučena iskustvom iz prethodnih godina, strateški se rasporedila i uspjeli smo da odslušamo većinu predavanja.

Najnoviji trendovi u industriji oglašavanja čuli su se i na panelu „Programmatic Advertsing“. Panelisti su zaključili da iako je regionalno medijsko tržište relativno malo i nije razvijeno programmatic je neizbježna platforma koja će dugoročno prevagnuti na strani konkurentnosti.

U petak, “Ubicu birokratije”, odn. Blockchain tehnologiju predstavili su Nikola Jokić i Milovan Pasini, suosnivači kompanije Krypto Investment Partners. Riječ je o projektu koji bi svima mogao da olakša život – osim što podrazumijeva umiranje komplikovane birokratije i “FT1P prakse”, ova bi tehnologija mogla da stane u kraj i velikim provizijama i znatno nam olakša transfer novca. Prema procjenama učesnika panela, moglo bi se dogoditi da banke budu prve koje će koristiti blockchain tehnologiju, dok su neke zemlje već počele razmišljati o prebacivanju zemljišnih knjiga na ovu tehnologiju.

Vodeći ljudi najvećih dnevnih listova iz regije na panelu „Crno na bijelo“ prognozirali su budućnost štampanih medija kojima se prije nekoliko godina predviđala propast. Glavni urednici su zaključili da je jedina budućnost dnevnih novina otkrivanje konteksta i pozadine vijesti koje objavljuju digitalni mediji.

Bilo je i klabinga! Veliki gradovi u Evropi imaju gradonačelnike koji su zaduženi za noćni doživljaj grada i razvoj klabing turizma. Je li vrijeme da i metropole u regiji dobiju takve gradonačelnike, raspravljalo se na panelu „Noćni život 2.0.“?

Na petoj reviji najboljih reklamnih agencija regije BalCannes u Rovinju izabrano je 25 najboljih projekata, a po prvi put žiri oglašivača dodijelio je i nagrade najboljim projektima i agencijama.

Titulu najbolje agencije BalCannesa odnijela je agencija Pristop iz Slovenije, a najboljim projektom oglašivači su ocijenili “Men all over the world are crying” agencije Studio Sonda. Žiri oglašivača svoju posebnu nagradu dodijelio je projektu Markovec opening agencije Pristop, dok je žiri novinara za najbolji projekt izabrao Lav Popcorn agencije McCann Beograd.

Uz agenciju Pristop najbolje rezultate ostvarile su agencije Bruketa&Žinić OM, Imago Ogilvy, McCann Zagreb & Fahrenheit i Grey Ljubljana, dok su u selekciju 25 najboljih projekata izabrani i projekti agencija Studio Sonda, BBDO Zagreb, McCann Beograd, FCB Afirma, Universal Media, Fullhouse Ogilvy, Yin + Young, Luna TBWA, New Moment New Ideas Company, McCann Skopje i Real grupa.

Među najuzbudljivijim i najinteresantnijim događajima sa WMF-a svakako se nalazi i panel “Jedan na jedan” Zorana Šprajca, koji je ugostio predsjednika uprave Hrvatskog Telekoma, Davora Tomaškovića. Saznali smo mnogo toga interesantnog o Oreškovićevoj karijeri, njegovim pogledima na moderni svijet i načinima da se postane (i ostane) uspješan biznismen u današnjem balkanskom društvu.

Weekend nije samo učenje. On je i zabava.  U pauzama između predavanja isprobavali smo igrice u virtuelnoj realnosti, pazarili festivalske suvenire, poredili bilješke i s kolegama raspravljali o temama koje su panelisti i učesnici pokrenuli.

A uveče – party time! Osim Hladnog piva, slušali smo i Who See, Peppea i Sergeja Trifunovića, a posljednje noći i Ljetno kino.

Opšti utisak je da je ove godine festival bio najposjećeniji do sada. Organizatori kažu da je Stara fabrika duvana ove godine ugostila 156 govornika i više  od 4000 medijskih, marketinških i PR profesionalaca. Na najvećem  događanju medijske i komunikacijske industrije u regiji učestvovalo je i 400 studenata iz cijele regije te oko 550 akreditovanih novinara. Weekend je održan pod pokroviteljstvom Adris grupe.

O ljepotama Rovinja vam nećemo mnogo pisati. Kome se ukaže prilika da ga posjeti – nikako je ne smije propustiti. Ukoliko pogledate našu fotogaleriju – shvatićete zašto.

Mi se već sada veselimo 2017. i jubilarnom, desetom Weekend Media festivalu!

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS