Twitter inovacija naslovi ne govore celu pricu

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Transfer blama!

Twitter inovacija: naslovi ne govore celu priču!

Autor mondo.rs
Autor mondo.rs

Odlična ideja ove kompanije.

Još u junu je društvena mreža Twitter krenula da testira novu funkciju koja će naglasiti korisniku da pročita neki članak pre nego što ga podele, šeruju ili „ritvituju“.

Realno, to je nešto što svako treba da uradi pre nego što krene da deli bilo kakav sadržaj sa svojim prijateljima.

Twitter je pustio ovu zanimljivu ideju za sve korisnike i može se reći da je to jedna od najboljih funkcija koju je ova kompanija uradila u skorije vreme. Zbog čega? Ukoliko korisnik ne pročita (otvori) članak podeljen na svom profilu, ova društvena mreža će vas prozvati, što će svi moći da vide. Pre nego što podelite neku vest ili članak, dobićete upozorenje da „naslovi ne govore celu priču“, potom ćete morati da potvrdite da želite da podelite.  

Twitter je naglasio da je počeo testiranje sa limitiranim brojem korisnika, te je primetio da:

  • Korisnici otvore članak 40% češće nakon što vide upozorenje
  • Povećanje od 33% kod korisnika koji otvaraju artikle pre nego što ih ritvituju
  • Pojedini korisnici nisu ritvitovali artikal nakon što su ga otvorili

Ovo je stvarno iznenađujuć rezultat, što znači da su ti izabrani korisnici delili informacije, a da su bili obavešteniji. Činjenica da ljudi više ne dele pojedine vesti može da bude dobra stvar. Iako Twitter nije spominjao ništa o smanjivanju lažnih vesti, nije teško videti kako ovako nešto može da podstakne ljude da pročitaju šta piše u samom tekstu, što dovodi do kvalitetnijeg sadržaja.

Iako nema naznake kada će izaći, iz te kompanije su naglasili da će se pojaviti „uskoro“, a vi do tada pažljivo „šerujte“!

Da li vi pročitate tekst pre nego što ga podelite/šerujete? 

Pročitajte i ovo:

Tagovi

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS