Odlična ideja ove kompanije.
Još u junu je društvena mreža Twitter krenula da testira novu funkciju koja će naglasiti korisniku da pročita neki članak pre nego što ga podele, šeruju ili „ritvituju“.
Realno, to je nešto što svako treba da uradi pre nego što krene da deli bilo kakav sadržaj sa svojim prijateljima.
Twitter je pustio ovu zanimljivu ideju za sve korisnike i može se reći da je to jedna od najboljih funkcija koju je ova kompanija uradila u skorije vreme. Zbog čega? Ukoliko korisnik ne pročita (otvori) članak podeljen na svom profilu, ova društvena mreža će vas prozvati, što će svi moći da vide. Pre nego što podelite neku vest ili članak, dobićete upozorenje da „naslovi ne govore celu priču“, potom ćete morati da potvrdite da želite da podelite.
Twitter je naglasio da je počeo testiranje sa limitiranim brojem korisnika, te je primetio da:
- Korisnici otvore članak 40% češće nakon što vide upozorenje
- Povećanje od 33% kod korisnika koji otvaraju artikle pre nego što ih ritvituju
- Pojedini korisnici nisu ritvitovali artikal nakon što su ga otvorili
Ovo je stvarno iznenađujuć rezultat, što znači da su ti izabrani korisnici delili informacije, a da su bili obavešteniji. Činjenica da ljudi više ne dele pojedine vesti može da bude dobra stvar. Iako Twitter nije spominjao ništa o smanjivanju lažnih vesti, nije teško videti kako ovako nešto može da podstakne ljude da pročitaju šta piše u samom tekstu, što dovodi do kvalitetnijeg sadržaja.
We shouldn't have to say this, but you should read an article before you Tweet it.https://t.co/Apr9vZb2iI
— Twitter Comms (@TwitterComms)September 24, 2020
So, we’ve been prompting some people to do exactly that. Here’s what we’ve learned so far. ⤵️
Iako nema naznake kada će izaći, iz te kompanije su naglasili da će se pojaviti „uskoro“, a vi do tada pažljivo „šerujte“!
Da li vi pročitate tekst pre nego što ga podelite/šerujete?