• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

"Ovo nije priča samo o fudbalu": Milka Forcan otkrila nove planove Partizana

 Bojan Jakovljević
Autor Bojan Jakovljević
Izvor mondo.rs

Fudbalski klub Partizan obavijestio je javnost da je postigao saradnju sa britanskim fotografom Samom Gregom

 FK Partizan dogovorio saradnju sa renomiranim britanskim fotografom Samom Gregom Izvor: MN PRESS

U saradnji sa renomiranim britanskim fotografom Samom Gregom, poznatim po radu sa nekim od najznačajnijih evropskih klubova i svjetskih modnih brendova, Partizan i "Kapa" predstavljaju novu vizuelnu kampanju koja kroz autentičan umjetnički izraz osvjetljava duboko ukorijenjeni identitet kluba i njegovu neraskidivu vezu sa gradom.

Fotografije su nastale na autentičnim lokacijama širom Beograda – u dvorištima, na ulicama i krovovima, među običnim ljudima i navijačima crno-bijelih i na najbolji način prikazuju ono što Partizan predstavlja: nasljeđe, emociju i pripadnost koja se prenosi kroz generacije.

Beograd i Partizan su neraskidivo povezani - duh grada odražava se kroz crno-bijelu strast prema klubu - izjavila je Milka Forcan, potpredsjednica FK Partizan i dodala: "Saradnja sa vrhunskim fotografom donosi posebnu umjetničku dimenziju, hvatajući emociju i osjećaj pripadnosti koji spajaju navijače i grad. Ovo nije priča samo o fudbalu, već o specifičnoj i prepoznatljivoj subkulturi, o ljudima koji su odrasli uz klub i o onima koji će tek stvarati njegovu budućnost.

Fotograf Sam Greg, poznat po svom dokumentarnom i humanističkom izrazu, spojio je sportske motive i specifičan umjetnički senzibilitet u seriji portreta koji prikazuju Beograd kao grad kontrasta, energije i ponosa grad u kojem navijači žive duh Partizana u svojoj svakodnevici. "Beograd ima sirovu i iskrenu vizuelnu energiju. Želio sam da dočaram tu emociju prema Partizanu kroz svakodnevicu – kroz ljude i grad u kojem klub živi", rekao je Sam Greg.

Saradnja sa "Kapa" na ovoj inicijativi dodatno naglašava važnost autentičnosti i očuvanja identiteta. "Ponosni smo na saradnju sa velikim klubom poput Partizana", istakao je Alesandro Boljone, CEO BasicNet Group (u čijem je vlasništvu Kapa brend) i nastavio: "Veoma dobro razumijemo šta Partizan znači svojim navijačima, kao i duboku povezanost koju imaju sa našim brendom. Naš pristup fudbalu i sportu uvijek je bio drugačiji jer želimo da ispričamo autentične priče koje odražavaju identitet klubova sa kojima sarađujemo."

Možda će vas zanimati

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

NAJNOVIJE

Kolumna - Nebojša Šatara

Navijači

FK BORAC

RK BORAC