• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Velika prijetnja za YouTube: TikTok testira video od 60 minuta

Autor Miloš B. Jovanović

Iako još uvek nezvaničan, ovaj potez predstavlja posljednji napor kineske kompanije da proširi ponudu TikTok-a u trenutku kada je rast broja korisnika te društvene mreže sve sporiji

 Tiktok produžava dužinu videa Izvor: Shutterstock / Primakov

Platforma TikTok je nekim korisnicima dao mogućnost da na svoje profile aploaduju video snimke dužine 60 minuta, što bi potenicijalno moglo da predstavlja problem za YouTube i druge video striming servise.

Međutim, još uvijek nije baš sasvim jasno u kojim dijelovima sveta je nova mogućnost dostupna, kao ni to da li će i kada biti dostupna većem broju korisnika.

Iz TikTok-a su za TechCrunch potvrdili da je nova funkcija omogućena određenom manjem broju korisnika, ali da nema planova da ona u što kraćem roku postane dostupna svima.

Iako još uvek nezvanično, ovo ažuriranje predstavlja posljednji napor kineske kompanije ByteDance, vlasnika platforme TikTok, u pokušaju da proširi ponudu svog glavnog proizvoda u trenutku u kome je rast broja korisnika te društvene mreže usporen.

Izvor: Shutterstock / Koshiro K

Kada je 2016. lansiran, TikTok je korisnicima dozvoljavao snimanje videa u trajanju od 60 sekundi. Kasnije je dužina povećana na 10 minuta, dok neki kreatori sadržaja imaju mogućnost i da snimaju 15-ominutne video klipove.

Glavni konkurenti TikTok-a, Instagram Reels i YouTube Shorts svojim korisnicima nude slične dužine trajanja snimaka.

Test nove funkcije stavlja TikTok u istu ravan sa YouTube-om. Mogućnost snimanja dužih videa kreatorima sadržaja bi omogućila da na toj platformi plasiraju detaljnije tutorijale ili slične vrste popularnih vlog sadržaja, za koje je YouTube glavna platforma.

Izvor: Unsplash

YouTube nadmašuje TikTok u pogledu ukupnog broja korisnika u SAD. Statistika ukazuje na to da je 80 odsto odraslih Amerikanaca prošle godine koristilo YouTube, dok je "samo" 33 procenta koristilo TikTok, navodi Business Insider. Broj korisnika raste u mlađoj populaciji, pa tako 62 odstomladih od 18 do 29 godina koriste TikTok, dok 93 procenta korisnika istog uzrasta koristi YouTube.

TikTok je, međutim, ispred YouTube-a po dužini trajaja pregleda. Predviđanja za 2024. godinu govore da će korisnici TikTok-a, u proseku, provoditi 55 minuta dnevno na toj platformi – što je pet minuta više od prosjeka YouTube-a.

BONUS VIDEO:

Pogledajte

02:26
Kako društvene mreže utiču na pismenost kod mladih?
Izvor: Kurir TV
Izvor: Kurir TV

Možda će vas zanimati

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS