Na Nokia telefonima se pojavila 1998. godine, nakon čega je osvojila srca brojne publike (danas postoji nekoliko stotina varijanti samo za iOS).
Klasične igre su sve više u modi, što zbog nostalgije, što zbog toga što su i dalje zabavne, pa i Google Maps svojim korisnicima nudi stare naslove za skretanje pažnje sa svakodnevnih dešavanja.
Platforma je još prije nekoliko godina objavila igre Pac-Man i Super Mario, a početkom 2019. je na mapu stigla i Snake Game, popularna Zmijica.
Google dakle već godinama nudi igre i smišlja trikove kojima privlači korisnike, a Zmijica je 2022. godine ponovo u fokusu, budući da se o njoj naširoko raspravlja na društvenim mrežama.
Bila je to jedna od prvih igara na internetu – koncept je osmišljen još daleke 1976. godine, u okviru igre Blockade, da bi kasnije dobila na stotine drugih verzija.
Na Nokia telefonima se pojavila 1998. godine, nakon čega je osvojila srca brojne publike (danas postoji nekoliko stotina varijanti samo za iOS). Igrači su provodili sate uz zmijoliku konstrukciju, a cilj igre je da stvorenje što više naraste. Kada dotakne bilo koju ivicu ekrana, igra se završava.
Zmijica na Google Maps je nešto drugačija, ali je i dalje zabavna. Može da se igra preko računara ili mobilnog telefona, a za pokretanje igre je potrebno da se link snake.googlemaps.com otvori u pregledaču. Igrač nakon toga stiže na Google Maps Snake stranicu, gde ga čeka „Start“ taster.
Od tog trenutka igra postaje malo drugačija od originala – umjesto zmije se bira voz, te lokacija ka kojoj će se kretati kroz mapu. Ponuđene opcije su San Francisko, Tokio, London, Kairo, Sao Paolo, Sidnej, i Svet. Dizajn voza se razlikuje u odnosu na lokaciju koja se izabere.
Google nudi još jednu verziju Zmijice, koja je, kako tvrde jednostavnija, a do nje može da se dođe ako se u pretraživač ukuca „Snake Game“. Nalazi se u vrhu rezultata i dovoljno je da se pritisne "Play", pa da zabava počne.