Prvi AI Weekend, koji se održava od 19. do 22. septembra u Rovinju, će dovesti najveća imena svjetske i regionalne AI scene, uključujući predstavnike kompanija TikTok, Meta i OpenAI
AI Weekend će poslovnoj zajednici prvenstveno donijeti odgovore na sva pitanja vezana uz uticaj AI-a na biznis - od prednosti i nedostataka uvođenja vještačke inteligencije do toga kakve transformacije poslovanja kompanije mogu očekivati daljim razvojem vještačke inteligencije.
U Rovinj stiže Rodger Werkhoven, jedan od vodećih svjetskih stručnjaka na području veštačke inteligencije i nezavisni kreativni direktor u OpenAI-u, kompaniji koja je zahvaljujući najpoznatijem alatu današnjice ChatGPT postala sinonim za vještačku inteligenciju te transformisala način na koji radimo, učimo i pretražujemo internet.
Werkhoven je svoju 30-godišnju karijeru započeo radom na generativnoj vještačkoj inteligenciji, a nakon toga postao je suosnivač CollaborAitors AI-a, umjetničkog kolektiva koji je producirao prvi kratki animirani film generisan AI-om „Let's Be Friends“. Godine 2022. pridružio se timu OpenAI-a, pomažući u razumjenjivanju eksperimentalnog DALL•E modela, a kasnije i ChatGPT-a. Stoga ne propustite otkriti sve čari vještačke inteligencije i kako iskoristi njen puni potencijal!
Brend koji razumije osjećaje kupaca
Mogu li kupci deliti emocije s brendom, poput radosti, ljutnje ili ljubavi? Što ako bi brend mogao razumjeti te emocije i voditi razgovor s empatijom, bez ljudske pomoći? Davor Bruketa, suvlasnik agencije Bruketa&Žinić&Grey i Ervin Jagetić, Product Director u Infobipu, odgovoriće na ta, ali i druga srodna pitanja te objasniti kako se isprepliću svijet brendiranja i tehnologije i kako njihova saradnja može odgovoriti na zahteve kupaca, stvarajući dublje i smislenije interakcije.
Predstavnici TikToka i Mete o politikama svojih kompanija
Evropa je prva regija koja je predstavila sveobuhvatan pravni okvir za AI, poznatiji kao AI Act, stoga ne čudi činjenica kako će se na AI Weekendu raspravljati i o pravnim temama. Kako će ovaj akt uticati na kompanije, startup-ove i divove poput Tik Toka i Googlea, pričaće Łukasz Gabler, Public Policy and Government Relations Manager CEE, TikTok i Patrik Tovaryš, Public Policy Manager CEE, Meta. Saznajte da li AI čeka svetla budućnost u Evropi, kako stručnjaci gledaju na donešeni AI Act i šta rade po tom pitanju u kompanijama TikTok i Meta.
Kako sačuvati vrijednost vještačke inteligencije?
Dok se AI nastavlja razvijati, mnoge kompanije strahuju od ulaganja u nju. Postoji li potreba za internim ulaganjem u AI, te koliko je ono neizvjesno? Kako pripremiti AI sisteme za budućnost? Na ta pitanja odgovoriće Gordan Kreković, CEO kompanije Visage Technologie na svom predavanju o strategijama i održivosti vještačke inteligencije u svijetu brzog tehnološkog napretka.
Detaljnije informacije o AI Weekendu možete pronaći ovdje, ali i na profilima društvenih mreža Instagram i LinkedIn.
(MONDO)