Za sve one koji slušaju, a ne gledaju, jedna loša vest!
Platforma YouTube tvrdi da je najveći džuboks na planeti, shodno tome ona želi da zaradi još koji dolar, a kao što možete da pretpostavite, to će da uradi sa reklamama!
Kompanija Google ima jasnu nameru za koga su spremili nove reklame koje će trajati i po 15 sekundi kako prenose pojedini inostrani mediji.
Naime, svi oni koji slušaju muziku ili podkast preko ove platforme, što verujemo da je veliki broj, će biti mete novih reklama koje su namenjene korisnicima koji NE GLEDAJU video snimke, već samo slušaju. Ta platforma predstavlja i novi način da oglašivači predstave svoje kreacije uz pomoć dynamic music lineups funkcije.
Tako će isti moći da se reklamiraju preko određenih muzičkih žanrova, kao na primer latino muzika ili K-pop, ili prosto preko interesa kao što je fitnes. To nije sve, trgovci će moći da kupe prostor na ovoj platformi, a njihove reklame će ciljati i raspoloženja, ukoliko ukucate relaksacija verovatno će vam izaći reklama na tu temu.
Ali hajde da se vratimo reklamama koje su predviđene za one korisnike što „slušaju“. Te reklame neće imati samo zvuk, one će sadržati jednostavnu animaciju ili nepokretnu sliku. Kompanija ističe da su testiranja pokazala da 75% audio reklama na YouTube platformi značajno povećava svest o nekom brendu. Opoziv na reklamu Shutterfly proizvoda je bio za 14% veći (Na kraju teksta pogledajte šta nas očekuje u budućnosti).
YouTube ističe da takve reklame moraju da nose poruku: „Ako zatvorim oči, moram jasno da razumem o čemu se u ovoj reklami radi!“. 60% korisnika ove platforme istu koristi preko svojih mobilnih uređaja, dok se dve milijarde ljudi prijavi svakog meseca kako bi pogledali jedan video neke pesme. Ova kompanija očekuje povećani prihod od oglasa i to od samo „muzičkog programa“ koja sadrži više od 70 miliona zvaničnih numera i remiksa, uživo performansa, obrada, i drugog muzičkog sadržaja.
Svi oni koji čuju, a ne vide, slušaju i ne gledaju će se upitati: „Šta reći...Koju posluku porat?“.