Potreban vam je smeh? Pogledajte novu opciju koju je implementirao Netflix.
Kineska aplikacija TikTok je u potpunosti razbila tržište društvenih mreža, te se može reći da ona suvereno vlada ovom kategorijom.
To se da primetiti pošto su ostale društvene mreže, kao što su Instagram, Twitter, YouTube i mnoge druge prisvojile način funkcionisanja te aplikacije.
Taj kratki format od po 20 sekundi za jednu objavu i video je apsolutni hit među korisnicima, te nas ne čudi da i konkurencija izbacuje svoje verzije TikTok-a. To je za Instagram Reels, za YouTube Shorts, i tako se lista nastavlja i nastavlja. Poslednja u nizu platforma koja je prisvojila TikTok-ov model je Netflix!
Verovali ili ne, ovaj striming servis za filmove i serije će ubaciti kratke video isečke, ali obrt u celoj priči je taj što će taj sadržaj biti napravljen iz njihovih emisija kao što je Big Mouth ili specijala nekih od najpoznatijih komičara kao što su Džeri Sajenfeld i Ali Vong. Ukoliko vam se dopada isečak kog ste pogledali, imaćete mogućnost i da sačuvate objavu, ali i da pristupite toj seriji, filmu, dokumentarcu...
Ova opcija će se zvati Fast Laughs, biće dostupna trenutno samo za iOS uređaje i to u pojedinim zemljama. Ukoliko zaživi ova opcija, odnosno postane veoma popularna kod korisnika, ne bi nas začudilo da u potpunosti zameni gledanje celih emisija, filmova, serija, itd...
"Uvek tražimo nove načine da zabavimo i olakšamo pretragu našim korisnicima" - istakao je Patrik Fleming, direktor inovacija proizvoda u kompaniji Netflix koji je dodao da je Fast Laughs "nova opcija puna smešnih video klipova iz velike ponude Netflix kataloga, od filmova i serija, pa sve do stand-up specijala".
Iako možda na prvu nema baš nekog smisla dodavati ovakve opcije na jednu striming uslugu, Netflix smatra da je TikTok jedan od najvećih rivala, iako nemaju isti sadržaj. Razlog za to je taj što ljudi troše dosta vremena na ovu kinesku aplikaciju, što ujedno znači da manje provede na Netflix-u, prenosi The Verge.
Ne verujemo da će Netflix napraviti od ove opcije novu društvenu mrežu, već će iskoristiti tu platformu za reklamiranje svojih ostvarenja. Uskoro će ta kompanija početi testiranja i na Android uređajima.