• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Po uzoru na Twitter: Facebook traži da pročitate tekst prije dijeljenja

 vesna.jpg
Autor Vesna Kerkez

Po ugledu na Twitter koji je sličnu stvar uradio prošle godine, Facebook uvodi opciju koja vas podsjeća da dijelite vijest koju niste pročitali.

 Po uzoru na Twitter: Facebook traži da pročitate tekst prije dijeljenja Izvor: SmartLife / Twitter / @fbnewsroom

Prije nešto više od godinu dana Twitter mreža je uvela opciju koja provjerava da li ste otvorili vijest koju planirate da podijelite. Dijeljenje članaka bez čitanje može biti kontraproduktivno i opasno jer korisnici prave viralne članke bez da su ih pročitali. Nakon implementacije nove opcije Twitter korisnici su 40% više otvarali članke nakon dobijanja poruke. Otvaranje članaka/vijesti prije dijeljenja je poraslo za 33%, a neki korisnici su odustajali od dijeljenja nakon čitanja članka, ostavljajući ih u draftu.

Facebook je odlučio da iskopira dobro poznati recept, i to je u ovom slučaju sasvim u redu, jer je cilj dijeljenje smislenijeg sadržaja i ohrabrivanje ljudi da razmišljaju i znaju šta dijele, prije nego što neki sadržaj zaista podijele.

Razmisli prije nego što podijeliš

Nova opcija počela je da se testira prije dva dana, kako bi se vidjelo kako korisnici reaguju i da li je novi način obavještavanja dobar.

Sve funkcioniše kao mala poruka koja vam se pojavi ako želite da podijelite sadržaj koji prije toga niste ni otvorili. Na raspolaganju su vam dve opcije: da otvorite članak prije deljenja ili da nastavite da ga podelite. Nova opcija nije invazivna i ne spriječava vas da podijelite sadržaj ako ga niste pročitali, ali ima potpuno legitimno pitanje koje će vas natjerati da razmislite o onome što delite.

Je l' ti uopšte čitaš svoje objave?

Na ovaj način ćete izbjeći pitanja prijatelja „Jesi li ti ovo uopšte pročitao/la?“ i „Zašto dijeliš ovakve stvari?“. Sad pomnožite to sa 2,6 milijarde aktivnih korisnika svaki dan i možete zamisliti koliko se sadržaja dijeli automatski, bez mnogo razmišljanja, proizvodeći efekat lavine i često promovišući sadržaj koji inače nikad ne bismo podijelili da smo zaista pročitali vijest. Uostalom, Facebook Messenger je prije neki dan objavio da je ova aplikacija treća pod okriljem Facebook kompanije koje je preuzeta pet milijardi puta, pa vi procijenite koliki uticaj mogu da imaju nepročitane, a podijeljene vijesti na društvenoj mreži ove velične.

(MONDO)

Pročitajte i ovo:

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS