Najveći pretraživač interneta na svijetu mijenja način prezentacije rezultata u pretrazi.
Nakon što je promijenio svoju aplikaciju Maps i aktivirao nekoliko novih opcija, Google je prešao na svoj najpopularniji proizvod - Google Search.
Do sada su rezultati plasirani putem prve strane na kojoj su se nalazili relevantni linkovi, a onda su slijedile druge stranice označene brojevima na web-u i uz Učitaj još (See More) dugme na mobilnom internetu, što se sada mijenja.
Od sredine oktobra prvo u SAD, a onda i u drugim dijelovima svijeta, Google potpuno mijenja pretragu na mobilnim telefonima - izbacuju se stranice i lista rezultata pretrage biće - beskonačna!
Kad se tokom skrolovanja pregledaju svi rezultati prve stranice jednostavno će se učitati sljedeća, uključujući linkove, slike, video priloge i aplikacije i tako svaki put kad se stigne do kraja aktuelne stranice.
Ova promjena biće za početak primjenjena na sve pretrage engleskog govornog područja i jezika, a onda će se pojaviti, ali Google ne navodi kad i na druge regione i na sve preostale jezike. Dosadašnje See more dugme na kraju pretrage na mobilnim telefonima odlazi u istoriju, a skrolovanje može da počne u nedogled - dok ne pronađete to što tražite.
Beginning today, continuous scrolling is starting to roll out to Google Search for most English searches on mobile devices in the US. Learn more:https://t.co/ulPL0EaKV0pic.twitter.com/W0iwL3fdy6
— Google SearchLiaison (@searchliaison)October 14, 2021
Google želi da nam sa što manje klikova omogući što više rezultata pretrage, a u kompaniji smatraju da je ovaj način sortiranja rezultata pregledniji i brži. Nažalost, ovo se kosi sa drugim stvarima koje nam Google nudi - digitalno blagostanje, kako Android na srpskom kaže ovu opciju, trudi se da nas odvoji od ekrana, skrolovanje u nedogled je upravo suprotno od toga i ljudi zavisni od mobilnih telefona jednostavno će se prepustiti skrolovanju…
I za kraj, Google tvrdi da će na ovaj način i neki drugi sajtovi i izvori dobiti veću šansu da ih neko primjeti, jer istraživanja kompanije pokazuju da su prva i eventualno druga stranica rezultata pretrage jedine dvije koje korisnici koji tragaju za nečim posjete.
Ova promjena uskoro će biti primijenjena i na web tj. pretragu na računarima.