DuckDuckGo iz godine u godinu napreduje, pa je tokom 2020. godine zabiljležio rast od čak 62% kada je broj dnevnih pretraga u pitanju.
Web pregledač DuckDuckGose fokusira na bezbjednost korisnika, pa zahvaljujući tome biljleži konstantan uspon kada je popularnost u pitanju.
Privatnost internet građana je svakoga dana sve više ugrožena, pa potreba za bezbjednim načinima pretrage raste.
Pregledač DuckDuckGo postoji već neko vrijeme, budući da radi od 2008. godine, a u posljednjih nekoliko godina se bitno promjenio i time privukao veći broj korisnika koji žele sigurnost.
Budući da ne prikuplja podatke o korisnicima, u okviru ovog pregledača nema reklama ni kolačića, a kombinacija sa TOR softverom ga čini potpuno anonimnim.
DuckDuckGo je alternativa svim drugim pregledačima, a procijenjuje se da će ubuduće postajati sve popularniji jer spriječava zloupotrebu podataka. Radi se o tome da ne koristi informacije koje prikuplja Google, pa korisnici svaki put „kreću od nule“, budući da se ne čuva ni istorija pretraživanja, niti bilo koji drugi podaci uz pomoć kojih se na drugim pregledačima kreiraju korisnički profili.
Tako DuckDuckGo iz godine u godinu napreduje, pa je tokom 2020. zabiljležio rast od čak 62% kada je broj dnevnih pretraga u pitanju. U januaru 2021. godine prosječan broj dnevnih pretraga iznosio je oko 90 miliona, a 11. januara je premašio 102 miliona, čime je postavljen novi rekord.
Na kraju 2021. godine već može da se pohvali sa stabilnih 100 miliona pretraživanja na dnevnom nivou, ali i rastom od 55%. Iz kompanije kažu da za razliku od drugih, DuckDuckGo ne prati ponašanje korisnika, te ono što pretražuju na internetu. Umjesto da pravi profile na osnovu kojih nudi personalizovane reklame, ovaj pregledač oglase prikazuje na osnovu termina koji se ukucavaju u polje za pretraživanje.
Uprkos tome što je Google i dalje dominantan kada je pretraživanje interneta u pitanju, DuckDuckGo se polako probija. Broj korisnika i pretraživanja se stalno uvećava, najvjerovatnije zbog toga što su građani sve više frustrirani načinima na koje druge kompanije koriste njihove privatne podatke.