Kompanija Rakuten Viber najavila je danas uvođenje "poslovnog inboksa" i "komercijalnih naloga", kao narednu fazu u realizaciji Viberove dugoročne strategije prerastanja u super-aplikaciju.
Iz podataka dostupnih istraživanja, saznaje se da 71 odsto korisnika očekuju od kompanija da im pruže
mogućnost za personalizovane interakcije, dok 82 odsto kompanija planira da primijene strategiju koja
pruža veću vrijednost korisnicima kroz ponudu ciljnih usluga.
"Poslovni inboks" je poseban prostor na platformi posvećen interakciji između brendova i korisnika, direktno dostupan u ekranu za ćaskanja svakog korisnika.
Biće mnogo lakše pronaći najnovije informacije koje kompanije i brendovi saopštavaju, jer će pretinac sa tim razgovorima biti zakačen na vrh glavnog ekrana sa privatnim četovima, što znači da se poslovne poruke neće miješati sa privatnim.
Dodatni važan korak ka stvaranju još boljeg iskustva za korisnike predstavlja uvođenje "komercijalnih
naloga", gdje će biti moguće pronaći sve načine da se ostvari interakcija sa brendom na jednom mjestu.
U njemu će biti sadržane sve poslovne informacije, usluge i ćaskanja na Viberu, a nalog će pritom biti lako
pretraživ na platformi.
Uz "poslovni inboks" i "komercijalne naloge", Viber nastoji da dodatno poveća bezbjednost i povjerenje svojih korisnika kada stupaju u kontakt sa brendovima i kompanijama.
Važni dodatni element je "plava tačka" kojom korisnici prepoznaju Viber verifikovan brend, navodi se u saopštenju.
(FoNet)