• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Prihodi kompanije Apple u padu, iPhone se sve slabije prodaje

Autor Bojana Zimonjić Jelisavac

Prihodi kompanije Apple su u padu u trećem kvartalu, prodaja iPhone uređaja ne ide dobro, ali "izvukle" su ih usluge.

 Prihodi kompanije Apple u padu Izvor: Unsplash

Kompanija Apple objavila je izvještaj o prihodima u trećem kvartalu, koji je nadmašio očekivanja analitičara koji su predvidjeli da će pad biti najveći još od 2016. godine. Prihod od prodaje iPhone uređaja je pao, kako su analitičari i predvidjeli, i iznosi 39,67 milijardi dolara za kvartal, što je manje od 40,66 milijardi u ovo vrijeme prošle godine. Pad svakako nije anomalija usred opšteg opadanja tržišta pametnih telefona. Još jednom, međutim, usporavanje prodaje neutralisano je kontinuiranim uspjehom kompanije u uslugama, pošto je prihod porastao sa 19,6 milijardi dolara na 21,2 milijarde dolara, u odnosu na prethodnu godinu, nadmašivši očekivanja analitičara.

Apple je, naravno, podvukao upravo pobedu u uslugama u saopštenju kojim je obavijestio javnost o prihodima.

"Srećni smo što možemo izvijestiti da smo tokom junskog kvartala imali rekord prihoda u uslugama svih vremena, podstaknut činjenicom da imamo više od jedne milijarde plaćenih pretplata, i videli smo kontinuiranu snagu na tržištima u razvoju zahvaljujući snažnoj prodaji iPhone uređaja", rekao je izvršni direktor Tim Kuk.

"Od obrazovanja do životne sredine, nastavljamo da unapređujemo naše vrijednosti, istovremeno zagovarajući inovacije koje obogaćuju živote naših kupaca i ostavljaju svet boljim nego što smo ga našli", rekao je on.

Trenutno, situacija ne "cvjeta" ni za jednog proizvođača pametnih telefona, i tako je već nekoliko godina, između ostalog, zahvaljujući usporenim ciklusima nadogradnje, rastućim cenama, ograničenjima u lancu snabdijevanja i raznim ekonomskim preprekama. Rast u Kini je, međutim, ključ Apple uspeha. Prodaja u Kini porasla je za 8% u odnosu na isti period prethodne godine, jer Apple kaže da je uspio da poveća tržišni udeo na najvećem svjetskom tržištu pametnih telefona.

BONUS VIDEO:

Pogledajte

00:17
iPhone Back Tap
Izvor: SmartLife / Ilija Baošić
Izvor: SmartLife / Ilija Baošić

(SmartLife)

Možda će vas zanimati

Tagovi

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS