Iako se dionica puta Trebinje-Herceg Novi kroz Crnu Goru renovira, koncensionar i dalje naplaćuje putarinu.
![Renoviraju put, a naplaćuju putarinu Renoviraju put, a naplaćuju putarinu](https://static.mondo.ba/Picture/8766/png/za-vesti.png)
Poslije samo dvije i po godine od završetka dionice puta Trebinje - Herceg Novi, kroz Crnu Goru radnici i mašine “Prijedor puteva” ponovo su na terenu. U mjestu Kameno, desetak kilometara od Meljina, postavljaju potporne zidove i novi asfalt.
Međutim, radovi na novom putu u koji je uloženo oko 20 miliona evra možda ne bi ljutili vozače da ne moraju da plate tri evra svaki put kada koriste crnogorsku dionicu od 12,5 kilometara, piše "EuroBlic".
Umjesto najavljenih benzinskih pumpi, restorana i druge infrastrukture, iza naplatne rampe su znakovi upozorenja za radove na putu. Saobraćaj se ne zaustavlja, ali povremeno ima kraćih zadržavanja.
Radenko Crnogorac, tehnički direktor preduzeća “Prijedor putevi” koje je gradilo put i održavaće ga deset godina rekao je “EuroBlicu” da se radi o redovnom održavanju koje ne remeti saobraćaj na dionici Patijevići-Meljine, i dodao da je na inicijativu mještana koncesionar “Univerzal monte” angažovan za ovu dionicu.
"Na jednom mjestu je došlo do slegnuća puta koje saniramo i postavljamo novi asfalt", kaže Crnogorac.
Put Trebinje - Herceg Novi završen je u ljeto 2008. Koncesiju na 20 godina za gradnju ove saobraćajnice dobio je beogradski konzorcijum “Univerzal holding” registrovan u Crnoj Gori kao “Univerzal monte” koji je svoja prava prenio na “Timi holding limited”, firmu srpskog biznismena Vuka Hamovića.
Po prvi put je jedan put u Crnoj Gori urađen po sistemu privatno-javnog partnersta na osnovu koga je propisano da investitor ubira prihode od putarine, a hercegnovska opština dobija 3,5 odsto novca. Crnogorske vlasti su tada rekle da su se odlučile za ovakav sistem gradnje pošto nisu imale dovoljno novca.
(MONDO)