Mondo i Adria Media Group u vrhu liste najpoželjnijih poslodavaca u oblasti medija u Srbiji | MONDOBA

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Mladi izabrali

Mondo i Adria Media Group u vrhu liste najpoželjnijih poslodavaca u oblasti medija u Srbiji

Autor Dušan Ivković
Autor Dušan Ivković

Mondo je na drugom, a Adria Media Group na trećem mjestu na listi najpoželjnijih poslodavaca u oblasti medija po ocjeni mladih širom Srbije, pokazalo je istraživanje koje je sproveo Belgrade Youth Fair u saradnji sa The Employer Branding Agency.

Izvor: AMG

Na prvom mjestu nalazi se kompanija Color Press Group.

"Zahvalni smo što su dvije naše kompanije svrstane u top tri najpoželjnija poslodavca u oblasti medija i to od strane mladih, koji su uvijek najstroži. Mi se svakodnevno trudimo da kreiramo radni ambijent u kojem će svaki pojedinac da se osjeća sigurno i u kojem će moći da se razvija, usavršava i napreduje. Veliki broj mladih ljudi dolazi u našu kompaniju kroz program za praktikante i nijeretko ostaju da rade, jer žele da se profesionalno razvijaju u vodećim medijskim kompanijama u regionu", izjavila je Ana Aleksić iz menadžmenta kompanija Adria Media Group i Mondo.

Ovo istraživanje sprovedeno je u segmentima Employer Branding-a i omiljenih brendova na reprezentativnom uzorku dijela populacije koji posjeduje sve bitne osobine populacije mladih, na uzorku od 2870 ispitanika.

Ciljna grupa istraživanja bili su državljani Srbije, starosti od 18 do 30 godina, oba pola, iz svih regiona Srbije, a period istraživanja bio je od 1.12 do 29.12.2020.

Cilj istraživanja bio je da se odrede najpoželjniji poslodavci iz svih kategorija industrije i najpoželjniji program prakse za mlade koji sprovode kompanije, kako bi nagradili najbolje i motivisali ostale da se unaprijede.

Anketa se sastojala od 12 pitanja u segmentu Employer Branding i od 19 pitanja vezanih za omiljene brendove. Anketa je bila zatvorenog tipa, sa opcijom dodavanja ličnog izbora. Istraživanje je vršeno online, putem aplikacije Google Forms, kako bi došli do što većeg broja pripadnika ciljne grupe iz cijele Srbije.

(Mondo)

Možda će vas zanimati

Tagovi

Još iz INFO

Komentari 0

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE