Kompanija Volocopter je do nedavno bila najpoznatija po letećim taksijima s osamnaest rotora. Nedavno je predstavila i novi dron po imenu VoloDron, koji je specijalizovan za transport robe.
Sve je više električnih letelica koje imaju sposobnost vertikalnog polijetanja i slijetanja (eVTOL), budući da će značajno uticati na mobilnost u prenaseljenim urbanim sredinama.
Njemačka kompanija Volocopter se polako probija u toj oblasti, jer bi projekat VoloPort mogao da ponudi rješenja za infrastrukturu koja je neophodna za funkcionisanje ovakvih „letećih vozila“.
U fokusu je izgradnja objekata koji bi trebalo da omoguće vertikalna poletanja i slijetanja za leteće taksije i dronove za isporuku, ali i modeli letelica koje će moći da ponesu veći teret.
Kompanija nudi projekte po principu „uradi sam“, a ističe se da je VoloPort spreman za izgradnju, što znači da može da omogući objekte za polijetanje i prizemljenje koje mogu da funkcionišu potpuno nezavisno.
Kompanija Volocopter je do nedavno bila najpoznatija po letećim taksijima s osamnaest rotora. Nedavno je predstavila i novi dron po imenu VoloDron, koji je specijalizovan za transport robe.
Novi dron može da ponese do 200 kilograma tereta, a posljednji test let se odigrao u Njemačkoj – tačnije u Hamburgu. Izgleda da teret nije uticao na letenje, pa se dron kretao s lakoćom. Brzo se vinuo na 22 metra od tla, a u vazduhu je ostao tri minuta. Sada su na redu luke za slijetanje, a Volocopter već neko vrijeme planira njihovu izgradnju. Tako će dronovi moći bezbjedno da polijeću i slijeću, s putnicima ili s robom.
Još jedan uspješan let VoloDron modela je dokaz da Volocopter već zauzima značajno mjesto u industriji, a transportna mreža koju gradi je održiva, najpre zbog toga što koristi električne letelice. VoloDron je dio te flote, a prvi put je poletio još 2019. godine i od tada se redovno testira. .