• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Otvaranje novog fronta: Poslije električnih automobila, Kinezi evropsko tržište "napadaju" hibridima

Autor Miloš B. Jovanović

Najveći kineski proizvođač automobila BYD planira skori početak prodaje svojih plug-in hibrida u Evropi, i to po cijenama konkurentnih benzinskih modela iste klase.

 Prodaja kineskih hibrida u Evropi Izvor: BYD

Kineska kompanija BYD ima velika planove za svoja električna vozila u Evropi, o čemu smo već u više navrata pisali. Pored već postojeće fabrike autobusa, BYD će u Mađarskoj graditi svoju prvu evropsku fabriku putničkih automobila, a ima planove i za još jedno proizvodno postrojenje na Starom kontinentu.

A kada je oplasmanu vozila na evropsko tržišteriječ, kineski automobilski gigant je donedavno gotovo isključivo razmišljao o elektromobilima. Sada, međutim, najavljuje promjenu takve strategije.

Generalni izvršni direktora BYD-ja za Evropu Majkl Šu kaže da ta kompanija planira početak prodaje svojih modela sa plug-in hibridnim pogonom, i to po cijenama koje će se kretati u nivou konkurentnih benzinskih modela iste klase.

Kasnije ove godine, BYD planira da evropskom tržištu predstavi model Seal U DM-i, plug-in hibrid SUV srednje klase koji je u Kini debitovao prošle godine. (Postoji i sedan na istoj platformi koji koristi isti pogon, pa se pod imenom BYD Seal U DM-i mogu sresti dva različita modela.)

Zatim će, kao je Šu rekao u izjavi za Financial Times Europe, sledeće 2025. godine, u Evropu stići još jedan BYD plug-in hibrid.

Izjava direktora BYD-ja za Evropu dolazi u trenutku kada, kao posljedica pada prodaje potpuno električnih automobila, tržišni segment vozila sa hibridnim pogonom doživljava priličan uzlet.

Inače, najavljena fabrika BYD automobila koja treba da se gradi u Segedinu, sa radom bi trebalo da počne 2026. godine. A kada proizvodnja konačno počne, sa njenih traka će silaziti kako potpuno električni, tako i plug-in hibridi namenjeni evropskom tržištu.

Majkl Šu tvrdi da BYD ima ozbiljne namere dado 2030. godine postane vodeći proizvođačelektričnih vozila u Evropi.

(MONDO)

Možda će vas zanimati

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

RECENZIJE

TIPS & TRICKS