• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Radujko: Telekom je uvek za tržišnu utakmicu

Novi generalni direktor Telekoma Srbije Branko Radujko govori o prvim danima na novom poslu, ciljevima, prioritetima i o tržišnoj utakmici.

 Radujko: Telekom je uvek za tržišnu utakmicu  Izvor: MONDO

Telekom Srbije je spreman za potpunu liberalizaciju tržišta u fiksnoj telefoniji i jedva čeka da se i na ovom polju razvije ravnopravna tržišna utakmica, izjavio je novi generalni direktor Telekoma Srbije Branko Radujko.

U intervjuu za "Biznis novine" , Radujko je rekao da će tržišna utakmica doprineti ga građani dobiju što bolju uslugu.

"Mi smo vrlo zainteresovani da se što pre pristupi liberalizaciji tržišta u fiksnoj telefoniji i ni na koji način nećemo usporavati ovaj proces. Kada će se praktično ukinuti naš monopol u ovoj oblasti, ne odlučuje Telekom, već država i što se nas tiče, takvu odluku mogu da donesu već danas. Naš interes je jedino da se liberalizacija u ovoj oblasti sprovede po jasnim pravilima, kako bismo imali jednu regularnu i regulisanu utakmicu. Konkurencija je dobra i mi je želimo, a smatramo da ćemo i u ovoj oblasti biti lideri", rekao je Radujko..

O prvim danima na novom poslu, Radujko je rekao da mu mnogo pomaže višegodišnje iskustvo u državnoj upravi i da je sa saradnicima stvorio dobru i radnu atmosferu i istakao da u Telekomu rade izuzetno sposobni, stručni i profesionalni ljudi..

Prvi zadatak, odnosno cilj koji je sebi zacrtao u Telekomu jeste da se ova kompanija što više približi svojim korisnicima i njihovim potrebama.

"Imaćemo direktan odnos sa njima i bićemo pravi servis naših korisnika. Do sada je Telekom morao da se fokusira na infrastrukturni razvoj, zbog istorijski lošeg tehnološkog nasleđa. Sada je vreme da se okrenemo korisnicima i da uvođenjem novih servisa, gde je Telekom uvek bio pionir u Srbiji, izađemo u susret njihovim potrebama. I dalje ćemo pružati najveći standard usluga u oblasti mobilne i fiksne telefonije, ali ćemo ih kombinovati i sa novim multimedijalnim uslugama. Naši korisnici će imati mogućnost da na jednom mestu, u prodajnim mestima Telekoma, dobiju sve što im treba: mobilni i fiksni telefon, televiziju, brzi internet, nove zabavne sadržaje kao što su virtuelne videoteke, IP TV, Network personal video recorder... I sve će to da plate kao paket, preko jednog računa", najavljuje Radujko.

Direktor Telekoma je naglasio i da je jedan od prioritetnih zadataka i da se rešavaju problemi građana koji žive u sredinama gde nema signala za mobilnu i fiksnu telefoniju, navodeći primer Gornjeg Milanovca i okoline, ali "divlja naselja" u Beogradu..

Naravno, regionalno širenje poslovanja Telekoma ostaje zaštitni znak kompanije.

Rad Telekoma Srbije na Kosovu i Metohiji u sadašnjim, ne baš srećnim okolnostima, Radujko ocenjuje kao više nego dobro.

"Mobilnom i fiksnom telefonijom pokrivamo oko 70 odsto teritorije i 93 odsto Srba koji žive u našoj južnoj pokrajini naši su korisnici. Ovde ne govorim samo o severu Kosova, već i o srpskim enklavama. Međutim, imamo velikih problema, pre svega zbog sve brojnih napada na imovinu Telekoma na Kosovu. Očekujem da će se i ovaj problem koliko-toliko rešiti uz pomoć države i nadležnih ministarstava. Pre nekoliko dana dogovorili smo da sa Ministarstvom za telekomunikacije formiramo zajedničku radnu grupu, koja će pratiti i rešavati probleme na Kosovu", dodao je Radujko.
.
Konkurencija u svakoj oblasti, pa tako i u mobilnoj telefoniji, jeste dobra stvar, a Radujko smatra da se na tom polju Telekom "uspešno odbranio od konkurencije".

"U prošloj godini Telekom je imao prihod od 75 milijardi dinara, što je povećanje za 17 odsto. Ali neto dobit je 11,5 milijardi, što je za 22,6 odsto manje nego 2006. godine. Morate znati da je prošle godine donela veliki rat na tržištu mobilne telefonije. Došla su dva nova igrača i mogu reći da se Telekom uspešno odbranio od konkurencije. Za nas će fiksna telefonija biti mnogo zanimljiva ove godine. Zanimljivi mogu biti i podaci iz 2007, prema kojima Telekom ima 5,2 miliona korisnika u mobilnoj telefoniji, u pripejdu 4,37 miliona i nešto manje od milion korisnika u postpejdu. Prosečan račun za mobilnu telefoniju je 442 dinara, što govori o platežnoj moći naših građana. U fiksnoj telefoniji Telekom ima 2,91 milion korisnika i prosečan račun je 970 dinara, ali ovde su zajedno i tzv. računi kod kuće i računi na poslu. Uporedićemo ove parametre na početku svake godine, pa ćemo videti rezultat", kaže Radujko.

Nedavni sajam u Barseloni, prema Radujku, pokazao je gde je mesto Telekoma Srbije u evropskim i svetkim okvirima. A ono je pokazalo da Telekom ne zaostaje za trendovima.

"Ovaj Sajam bio je posvećen uglavnom mobilnim i bežičnim komunikacijama i pokazalo se da ne zaostajemo ni za jednim evropskim ili svetskim operaterom. Čak u kreativnosti i prednjačimo u pojedinim servisima. Prvi smo u jugoistočnoj Evropi pustio u rad mrežu nove generacije NGN (Next Generation Network) preko koje MTel CG pruža usluge fiksne telefonije", rekao je generalni direktor Telekoma Srbije.

(www.mtsmondo.com)

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE