• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Šok u Indiji: Reklama o modi ili silovanju?

Autor mondo.rs

Posle silovanja i ubistva mlade Indijke 2012. godine u autobusu, kao i serije silovanja nakon toga, ovih dana se u toj zemlji pojavila u najmanju ruku šokantna reklama.

Modna reklama u kojoj je prikazano kako ženu napastvuju u autobusu izazvala je gnev korisnika društvenih mreža koji kažu da se njom veliča grupno silovanje i ubistvo devojke u Nju Delhiju.

Na reklami manekenka pokušava da otera muškarce u autobusu u sceni koja podseća na silovanje i ubistvo koje je šokiralo Indiju.

Mnogi korisnici društvenih mreža su rekli da su im te slike "odvratne" i "užasne", javlja BBC.

Međutim fotograf Radž Šetje kaže da je na reklami "samo prikazan položaj žena u Indiji" i da nije zasnovana na silovanju.

Slike su skinute sa Interneta posle gnevnih reakcija na Twitteru i Facebooku.

Grupno silovanje i ubistvo 23-godišnje studentkinje pokrenulo je pre dve godine proteste u Indiji i vlasti su bile primorane da uvedi strože zakone o silovanju.

Četiri počinioca tog zločina su osuđena na smrt, a peti, koji je bio maloletan u vreme izvršenja zločina, služi kaznu zatvora od tri godine.

Tagovi

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE