Ruski portal Gradski Reporter istražio je koliko su čitaoci zainteresovani za dobre, a koliko za "loše" vesti...
Otkrivali bi vam "toplu vodu“ informacijom da su loše vesti najbolje za tiraž, odnosno gledanost medija. Kao i da nije vest da je pas ujeo čoveka, nego da je čovek ujeo psa.
"Gradski Reporter“, jedan od internet žurnala ruskog grada Rostov, proverio je ovaj zakon medijskog tržišta, emitujući 1. decembra samo pozitivne vesti.
Tokom čitavog dana na Gradskom Reporteru tragali su za dobrim vestima, vodeći se naslovima poput "Nema poremećaja saobraćaja uprkos snegu“.
Rezultati istraživanja su bili poražavajući za protivnike "loših vesti“: Za 24 časa rostovski portal izgubio je dve trećine čitaoca!
"Da li se osećate kao da ste okruženi negativnim informacijama? Ne želite da pročitate vest ujutro?", upitali su sa Gradskog Reportera svoje čitaoce 30. novembra, preneo je Indipendent.
"Da li mislite da je dobra vest mit? Mi ćemo pokušati da dokaže suprotno sutra!", bila je poruka rostovskog Gradskog Reprotera.
Zamenik urednika portala, Viktoria Nekrasova, saopštla je da čitanost rubrike "saobraćaj“ pala za dve trećine.
"Tražili smo pozitivne vesti do kraja dana, ali izgleda da ih skoro niko ne čita", napisala je Nekrasova na svojoj Facebook stranici.
Već sutradan Gradski Reporter vratio se sumornim temama, izveštavajući o sudarima i pucanjima vodovodnih cevi i čitanost se automatski vratila.