• Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne smije biti više od 25 MB.

Poruka uspješno poslata

Hvala što ste poslali vijest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Počela kampanja “Kad pijem – ne vozim”

Autor mondo.ba

Od 1. juna 2016. godine do kraja mjeseca, na području Grada Banjaluka realizuje se kampanja “KAD PIJEM – NE VOZIM”, koju podržava kompanija Molson Coors i brend Jelen pivo.

Kampanja ima za cilj promovisanje i podsticanje odgovornog konzumiranja piva, odnosno edukaciju javnosti o neodgovornom konzumiranju alkohola za vrijeme vožnje.

Cilj kampanje je podizanje svijesti, promjene ponašanja, stavova i navika vozača, te upućivanje apela građanima da ne učestvuju u saobraćaju ukoliko su pod uticajem alkohola. Dugoročni cilj kampanje je da se poveća nivo bezbjednosti saobraćaja i kvaliteta života u našem gradu.

Vladimir Rosić, regionalni trade marketing menadžer kompanije Molson Coors za RS-BiH je istakao: “KAD PIJEM – NE VOZIM”, je još jedan u nizu društveno – odgovornih projekata kojima se želimo pozicionirati kao prvi i vodeći glas odgovornog konzumiranja piva u našem društvu. Kao lideri na pivarskom tržištu imamo i dodatnu odgovornost u vezi načina kako naši potrošači koriste naše proizvode. Sam naziv i slogan “KAD PIJEM – NE VOZIM” jasno odražava i stav naše kompanije, a to je da nije sigurno voziti i konzumirati alkohol. Prošle godine smo bili partneri kampanje „Alkohol+volan=ubitačna kombinacija“ koju je organizovala Agencija za bezbjednost saobraćaja Republike Srpske i namjeravamo nastaviti podržavati akcije koje imaju za cilj odgovornu konzumaciju i bezbjednost u saobraćaju.”

Kampanja je počela distribucijom informativnih letaka sa porukama kampanje, a sutra je na Trgu Krajine sa početkom u 12 časova predviđeno druženje sa građanima i medijima, isprobavanje tzv. “pijanih naočara”, podjela promotivnog materijala (majice, leci). Kampanja će biti promovisana i na koncertu “Rok veče” koje se održava 09. juna na Akvani, kao i u Banjalučkim ugostiteljskim objektima vikendima tokom mjeseca juna. Takođe, kampanja će biti vidljiva i u vozilima javnog prevoza na području Grada Banja Luka, s obzirom da će vozači pojedinih gradskih linija nositi promotivne majice sa sloganom kampanje.

Još iz INFO

Komentari 0

Komentar je uspješno poslat.

Vaš komentar je proslijeđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspjelo.

Nevalidna CAPTCHA

MONDO REPORTAŽE