Lidl, drugi po veličini maloprodajni lanac prehrambenih proizvoda u Njemačkoj, sa svojih polica u ovoj zemlji izbacio je koka-kolu.
Već u ponedjeljak u nekim u Lidlovim prodavnicama, kojih u Njemačkoj ima oko 3.300, nije bilo koka-kole, piše hrvatski "Danas".
Ovaj radikalan potez posljedica je rata cijenama Lidla i njegovog najžešćeg konkurenta Aldija, koji ima najveći udio među trgovačkim lancima s prehrambenim proizvodima na njemačkom tržištu.
Rat oko cijene popularnog gaziranog pića samo je dio cjenovne bitke između njemačkih diskontnih lanaca. Tako je prošle nedjelje Aldi spustio cijene namirnica poput jaja, instant kafe, žitarica za doručak (razne vrste pahuljica). Prije toga spustili su cijene mesa, maslaca i pirinča.
Prije uklanjanja popularnog pića s polica prodavnica, Lidl je spustio cijenu pakovanja od 1,25 l koka-kole za 10 centi. Kompanija "Koka kola" nije popustila pritisku njemačke trgovačke kuće, pa je odbila sniziti veleprodajnu cijenu.
Kako nisu uspjeli da se izbore za bolju cijenu, odlučili su sa svojih polica da protjeraju ne samo koka-kolu, nego i druga gazirana pića američke kompanije – fantu i sprajt. Od sada će prodavati samo pića koja na neki način mogu biti zamjena koka-koli, odnosno koja su po ukusu najsličnija.
Ostaje pepsi, ali i manje poznata "Freeway cola".
"Našli smo se u situaciji da se s Lidlom ne možemo dogovoriti oko marketinške strategije", potvrdio je portparol njemačkog predstavništva kompanije "Koka kola" napise medija o prekidu saradnje.
U ovom trgovačkom lancu za sada su bez komentara.
Portparol Lidla za "Die Welt" je rekao da ne komentarišu poslovanje sa svojim dobavljačima.
U Austriji se ništa ne mijenja.
Ova drastična mjera najvjerovatnije se odnosi samo na Njemačku.
Čelni ljudi austrijskog Lidla potvrdili su za "Der Standard" da kod njih sve ostaje po starom.
"U Austriji se ništa ne mijenja. Ovo bezalkoholno piće i dalje ćemo imati u ponudi", izjavio je izvršni direktor Lidla Austrija.
Pojasnili su da Lidl Austrija djeluje samostalno.
Po cijeloj Evropi Lidl ima oko 10.000 radnji.
(MONDO, Foto: Lidl Ilustracija)