Asfalt na sarajevskoj zaobilaznici tanji je za oko tri centimetra od projektom predviđene debljine, javili su federalni mediji.
Već nekoliko dana, po nalogu Tužilaštva BiH, sudski vještaci uz asistenciju Agencije za istrage i zaštitu BiH (SIPA) provjeravaju debljinu asfalta. Sumnja se da je smanjenjem debljine asfalta proračun Federacije oštećen za najmanje 300.000 KM.
Prema saznanjima FTV-a, na početku asfalta debljina je deset centimetara, 500 metara dalje asfalt ima samo sedam centimetara. Tri su centimetra, dakle, ukradena.
"To mi nije poznato. Ako jeste, organi su na terenu. Ako oni naprave uvid i sve utvrde, onda će postupiti prema takvim saznanjima", kazao je za Filip Vujeva, direktor „Cesta FBiH“.
Strani izvođač radova na ovoj dionici sarajevske zaobilaznice bila je hrvatska kompanija „Osijek-Koteks“, koja je pod istragom USKOK-a u aferi „Remorker“, a asfalt je postavljalo poduzeće “Strabag”, koje je, takođe, pod istragom hrvatskog USKOK-a.
"Nadzor vrši naš inženjer, a to je kompanija IGH", kazao je Vujeva.
Inače, IGH je hrvatska kompanija čiji je direktor bio Jure Radić, bivši hrvatski ministar obnove. Kada i kako je ova kompanija uvedena u bh. ceste, za sada nije poznato. Takođee, mnogo toga nije poznato i u federalnim javnim poduzećima “Autoceste” i “Ceste”. Ove dvije državne kompanije, naime, odavno nemaju nadzorne odbore koji kontrolišu poslovanje, navodi FTV.
(MONDO)