Novinska agencija Tanjug preduzela je mere u cilju zaštite svog ugleda i imena, nakon što je u registar Agencije za privredne registre upisan medij sa nazivom Tanjug Info.
Ti koraci su preduzeti i da bi se razvejale sve sumnje i nagađanja da domen Tanjug Info ima bilo kakve veze sa novinskom agencijom Tanjug ili da je deo mogućeg rešenja za nastavak rada nacionalne agencije.
Registrovanje domena sa Tanjugovim imenom, kao i prijava Saše Mirkovića Zavodu za intelektualnu svojinu za priznanje žiga, koji u imenu takođe ima naziv Tanjug, a dizajnom podseća na zaštićeni znak Novinske agencije Tanjug, ne samo da su na štetu ugleda Tanjuga, već predstavljaju povredu zakonom zaštićenih prava agencije, ali i države Srbije, kao sukcesora svih imovinskih prava Tanjuga.
Novinska agencija Tanjug zahvalna je svima koji su izrazili brigu zbog mogućnosti da nestane takav brend kakav je Tanjug, ali ne može a da ne primeti da je ta briga okasnela, jer je mnogo toga već učinjeno u pravcu rušenja ugleda Tanjuga i gašenja agencije.
To se uostalom nastavlja i sada, nakon odluke vlade o prestanku JP NA Tanjug, a "nastupanje" Saše Mirkovića kao "čuvara imena i dela i tradicije Tanjuga" samo je poslednji u nizu pokušaja da se unizi Tanjug.
Ne radi se, dakle, samo o zaštiti imena. Radi se o zaštiti nacionalne novinske agencije.
Sve što se događa od odluke o gašenju državne agencije i sve što je tim povodom plasirano u javnost, sve poluinformacije i nagađanja, uključujući i konfuziju u vezi sa domenom Tanjug Info, do te mere je banalizovano da su, izgleda, mnogi zaboravili da je Tanjug institucija duge tradicije i velike snage, i da nešto znači i u Srbiji i van zemlje.
Druga je stvar što više ne može da postoji kao državna agencija.
Ali, Tanjug je ozbiljna medijska kuća, i nedopustivo je da se o njegovom statusu i sudbini, kao i sudbini ljudi u Tanjugu, debatuje na tabloidan način.